Flamme73 Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Et lite tips vis noen ønsker å starte med 1 milliard: Start nytt spill, før du trykker next week så trykker du tab og skriver "testing cheat". Værsågod, 1 milliard kroner Funker ikke på spill der du allerede har gjort noe, da vil spillet avsluttes. 8807109[/snapback] Hvor står det TAB? Kan du gi meg et bilde?
Lakus Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Hvor står det TAB? Kan du gi meg et bilde? Det er en tast på tastaturet Det er to piler som peker hver sin vei.. en pil peker til venstre (den øverste) og den andre til høyre (den nederste) Rett over Caps Lock på venstrekanten av tastaturet.
Lakus Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Btw så er ikke spillet like morsomt etter og ha tjent ca 1,5 mrd etter utallige bestselgende spill og 3 konsoller Og med den koden blir det direkte kjedelig.
MrL Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 "Game over, you have cheated to many times" WTF? Tok koden en gang..
Flamme73 Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 (endret) "Game over, you have cheated to many times" WTF? Tok koden en gang.. 8827781[/snapback] Ja det skjer med meg og Men hvis du driver med noe så save filen med pengene og ta på end game og så loader du samme saven igjen. Da har du pengene uten noe cheats. Endret 10. juni 2007 av Flamme73
Lakus Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Men hvis du driver med noe så save filen med pengene og ta på end game og så loader du samme saven igjen. Da har du pengene uten noe cheats. Kan du forklare igjen sånn at folk skjønner hva jeg vill kalle for "cheating"?
MrL Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Skuffa over at spillet bare varer til 2004, da som alt begynte å gå skikkelig bra for meg og greier..
Bozzeye Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Men hvis du driver med noe så save filen med pengene og ta på end game og så loader du samme saven igjen. Da har du pengene uten noe cheats. Kan du forklare igjen sånn at folk skjønner hva jeg vill kalle for "cheating"? 8828374[/snapback] Viss de tok koden midt i eit spel, blir det game over. Du må ta koden før du trykkjer neste veke. Kan jo vere han tok koden etter han hadde trykt neste veke eller midt i eit spel.
Lakus Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Viss de tok koden midt i eit spel, blir det game over. Du må ta koden før du trykkjer neste veke.Kan jo vere han tok koden etter han hadde trykt neste veke eller midt i eit spel. Og hva av dette ville være "uten cheats" som du sier?
Flamme73 Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Men hvis du driver med noe så save filen med pengene og ta på end game og så loader du samme saven igjen. Da har du pengene uten noe cheats. Kan du forklare igjen sånn at folk skjønner hva jeg vill kalle for "cheating"? 8828374[/snapback] Viss de tok koden midt i eit spel, blir det game over. Du må ta koden før du trykkjer neste veke. Kan jo vere han tok koden etter han hadde trykt neste veke eller midt i eit spel. 8835237[/snapback] Nei det blir ikke game over da nei! Jeg var kansje i 1990 da jeg brukte cheaten og det fungerte bare man saver spillet først og så loader det igjen.
Bozzeye Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Nei det blir ikke game over da nei! Jeg var kansje i 1990 da jeg brukte cheaten og det fungerte bare man saver spillet først og så loader det igjen. 8836055[/snapback] Viss du gjer slik midt i eit spel: 1. Save/lagre spelet. 2. Skriv inn cheaten/koden. 3. Load/last spel. Får du ein milliard då? Det var i hvert fall sånn eg tolka det.
KristianF Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Tast koden, advance 1 uke, save, quit, load, nyt pengene.
Kimelimm Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Finnes det et nyere spill enn det er ? Var sjit kjedelig fordi at det var slike gamle ting, er vel ikke noe med PS3/ps2, windows, etc?
_KroSjefen_ Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 fint att denne tråden ble bumpet.. noen som spørr etter råd for og gjøre det godt i gamebiz2..her er noe eg anbefalte en annen og gjøre og han tjente mange penger fort.. første prioritet....utdanne mannskapet ditt...det første du må tenke på er programming skills..men når du skal velge din special skills velg leadership.. du bør ha minst 4-5 i prog skills før du lager ett spill..også 5 på grapihcs og GUI, utdann ein som grafikk designer, ein som programmerer, og GUI..men minium 5 på dei ulike.. kjøp større office med en gang du starter spillet..! du må få ivertfall over 100 i poeng på din motor, selg den så mykje som mulig men tricket er og få solgt den for så høg pris så muleg men ikkje støtt opp for lenge..support weeks helst ikje meir enn 35 weeks..28 er minimum når du har lansert spillet, begynn på en sequel med en gang..også lager du en ny motor.. du tjener mykje meir av og lage spillet til fleire platformer men det tek meir tid.. VIKTIG: kjøp dyreste utviklingstools til spillet ditt FØR du starter produksjon..det vil ikje bli tatt hensyn til viss du allerde har startet utviklinga.. kjøp dyreste tools for GFX, programming og den siste..hukser ikkje siste . dette vil redusere utviklingstiden BETRAKTELIG...mer enn halvere.. ikkje lønn dine utviklere for masse, ikje gji dem frynsegoder med det første..det er sånne ting som suger peng av kontoen hver måned..prøv med ikkje mer enn 2500$ i månedslønn.. lag kun action spill...action spill selger alltid superb uansett..
Flamme73 Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Finnes det et nyere spill enn det er ? Var sjit kjedelig fordi at det var slike gamle ting, er vel ikke noe med PS3/ps2, windows, etc? 8845087[/snapback] ps2 kommer du til! Spillet slutter IKKE i 2004 men i 31 desember 2005. Du kommer ikke til noe mer som er litt synd men du får klare deg med det. Det verste er at vis du lager 2 konsoller etter hverandre så når den andre konsollen er ferdig er det kansje bare 1-1,5 år igjen til spillet slutter! BORING Et tips hvis du skal lage to konsoller så lag dem samtidig så du ikke må slutte med spillet fortilig
_KroSjefen_ Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 (endret) eg har lest kommentarene til han som lager spillet, en danske ved navn ArntDk, forumnavn.. han sa att grunnen til att spillet slutter i 2005 er minne problemet. viss spillet skal holde på til 2060+ så ville laste tidene mellom kvar veke vert laange..så viss han fant en løsning på det så hadde han laget spillet lengre. han er forresten ikkje begynt på gamebiz3 enda..men det er i planene.. Gb2, will go no further than 2006. I havent had time to code everthing that has to be coded to make a game go to 2015-2025. It has to be made properly and as close to a realistic future as possible. Gb3 might and properly will have this feature. I just have to sort out the memory issue regarding more years in the game, and thats the most annoying thing about it Or else i could end up having the same problems with saving games as i had in GB1 or a savefile at about 75-100 MB and a sloooooow turn every week. Nobody wants that. Endret 25. juni 2007 av _KroSjefen_
detoour Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Jeg jobber selv med han ArndtDK, anfealer alle å følge med på hans nye prosjekt CarBiz: Megacorp. Det kommer til å bli like underholdene som gamebiz serien. Jeg spilte noen timer GB2 idag faktisk, kom til 2003 før spillet krasja akkurat når jeg begynte å få opp mot 2mrd i kapital Jaja det er bare å starte på nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå