daniman Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 jeg har hatt et par suksesstitler, men ingen har kommet over 6/10 selv om de selger utrolig bra. men etterhvert når jeg kommer oppover årene blir det mindre suksess på spilla, og det ender med konkurs. pleide å lage spill som alltid hadde "code:" foran navnet, som f.eks code: secret weapon (action), code: football (sport), code: harmonica (RPG), Code: the 5fth war (strategi), code: supercar (racing), og code: sportsman (sport) spill som sportsman og supercar solgte godt, og økonomien steg med dem, men etterhvert oppnår man bare ikke samme suksessen. Har forøvring kutta ut "code:"-serien, og satser nå på nye spill som deathzone, the adventure of tore (jeg heter ikke tore, men det var det beste jeg fant på), og tag football osv
BolleKalle Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Lagde et push the limits racing spill, Wroom!, for windows og greier. Leide inn alt av utstyr og ansatte t.o.m ny lead programmer før jeg lagde spillet. Spillet ble en gigantisk suksess og havnet som nummer 2 på salgslista Det fikk 9/10
akira7 Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Er det ikke mulig å ansette flere enn 15 ansatte på programmer/musiker/grafikkdesigner?
Bluebeans Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Er det ikke mulig å ansette flere enn 15 ansatte på programmer/musiker/grafikkdesigner? Tror ikke det. Jeg har faktisk fått 10/10 på et Actionspill for windows.
wilai Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Er det ikke mulig å ansette flere enn 15 ansatte på programmer/musiker/grafikkdesigner? Tror ikke det. Jeg har faktisk fått 10/10 på et Actionspill for windows. eg har bare fått 8/10 eg
Dʋgɢtung Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Beste jeg har fått er 9/10 samme her Ditto - og det lå lenge på både 1, 2 og 3 plass på listene. Morsomt. Det var naturligvis et fotballspill jeg lagde (UEFA Masters)
Sigga Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Reklamering lønner seg, selger dobbelt så mye med det.
Krankemot Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 jeg har ax fåt 6/10 jeg, hva gjør jeg galt?????
Bluebeans Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 For å oppnå 10/10 hadde jeg de beste lederne, oppgraderte ALT innen den konsollen, utgiveren min hjalp meg med eksperter og jeg leide inn lyd-studio og slikt.
razh0r Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Dette var jo helt rått! Fikk "Sid Maier" med på teamet nå. Har mekket en rekke med spill: Civilization (strategi) 6/10 Civilization: Racing (racing) 7/10 Civilization: Racing2 (racing) 9/10 <- Ligger på første plass av mest solgte spill.
Dʋgɢtung Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Er det snakk om at det skal komme ut en versjon 2 av dette spillet? Høres veldig bra ut i såfall. Mange gode elementer som er med her, og da spesielt porteringen av spill. Har maxet alt på konsollen jeg holder på med (Windows nå) og portet et spill som fikk 8/10 til Windows til både SNES, Genesis (Sega Mega Drive) og Playstation - det fikk 3/10, 3/10 og 5/10. Morsomt.
Co[]V[]bster Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Har fått 10/10 3 ganger nå.. Alle på Half life serien (laget half-life 1, 2 og "3") Var bare å ansette bra managers, ha en bra pub deal, største lokalet å fullt trained på windows
MrVilla Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Lag nye spill kontinuerlig Med engang ett er ferdig så begynn på et nytt.
Sponis Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Skrevet 4. januar 2005 Er det snakk om at det skal komme ut en versjon 2 av dette spillet? Høres veldig bra ut i såfall. Mange gode elementer som er med her, og da spesielt porteringen av spill. Har maxet alt på konsollen jeg holder på med (Windows nå) og portet et spill som fikk 8/10 til Windows til både SNES, Genesis (Sega Mega Drive) og Playstation - det fikk 3/10, 3/10 og 5/10. Morsomt. De holdeer på med ein 2er ja, her er noke av det som er pløanlagt å komme: Making Sequals. More info on other company's and buy share/stock. Buy out other companys mayby. Sign big names like Lance armstrong, Michael shumacher... Develope more than one game at a time. Develope Game for more than 1 platform at a time. Start Different types of companys. Could be : One-man "engine" developer, Game dev, Publisher, hardware. Mayby Advance from one-man to publisher/hardware company. Software shows. Best game of the year awards. More indepth info on the genres. Like Action could be FPS, 3d,2d platform etc. If possible Advanced/simple game mode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå