TanglewoodD Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Hvis det lagger i CS, med 9800pro 128mb, er det noe gærnt? Kan det være at kjølinga er for dårlig? Mvh Stian_A
Siraricus Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 (endret) Det er mest sannsynlig RAMet ditt. Hvor mange RAM har du? Og hvilket RAM er det? Kan like godt si hvilken processoren du har også, det er mulig at det er for dårlig kjøling der. Edit: Jeg så på profilen din, og jeg tviler på det har noe med processor hastighet eller RAM for du kjører vanlig CS . Bare hvis det er CS: S det er snakk om? Sjekk kjøleren din som sagt og si hvilken det er du har. Endret 1. januar 2005 av Siraricus
arokh Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Det er selvsagt ikke hverken RAM eller CPU om du tar en titt på profilen hans. Er det CS source det er snakk om? Hva får du i 3dmark03? Er AGP 8x aktivert i SMARTGART?
TanglewoodD Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Skrevet 1. januar 2005 (endret) Det er selvsagt ikke hverken RAM eller CPU om du tar en titt på profilen hans. Er det CS source det er snakk om? Hva får du i 3dmark03? Er AGP 8x aktivert i SMARTGART? Jeg har en Gigabyte Kjøler på cpu, det skal gå glatt, for cpu er uklokka nå. Samme er det med skjermkortet, uklokka med en Artic Cooler som er ganske ødeagt, som jeg faktisk fikk av en såkalt "venn". Det er faktisk snakk om vanlige cs her.... Men selv om det hadde vært CS : S så tror jeg ikke det hadde vært så stort problem, skulle klart det. Endret 1. januar 2005 av Stian_A
TanglewoodD Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Skrevet 1. januar 2005 (endret) Jeg får rundt 6000 i 3dmark 03 Uklokka. Endret 1. januar 2005 av Stian_A
ace_ventuora Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Har du ADSL? Hvor høy ping har du? Hvis du mener online spilling..
TanglewoodD Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Skrevet 1. januar 2005 Har du ADSL?Hvor høy ping har du? Hvis du mener online spilling.. hehehe, jeg er ikke helt kake da, jeg har 128/712 eller no, greit nok, linja suger, men jeg merker om det er maskin lagg, eller nett lagg... Jeg sliter med loss, noen som kan slenge en link med bat-fila eller?
Deadringer Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Det er faktisk snakk om vanlige cs her.... 1.6! lagger med 9800pro!!!! da er det noe skikklig feil! prøv å reinstallere cs da. bytt tilbake til den orginale kjøleren på kortet hvis den du har er busta
Potetfar Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Det er faktisk snakk om vanlige cs her.... 1.6! lagger med 9800pro!!!! da er det noe skikklig feil! prøv å reinstallere cs da. bytt tilbake til den orginale kjøleren på kortet hvis den du har er busta Han snakker nok om lagg som i ping, ikke lagg som i hakking. Prøv å stille rates.
TanglewoodD Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Skrevet 1. januar 2005 Det er faktisk snakk om vanlige cs her.... 1.6! lagger med 9800pro!!!! da er det noe skikklig feil! prøv å reinstallere cs da. bytt tilbake til den orginale kjøleren på kortet hvis den du har er busta Han snakker nok om lagg som i ping, ikke lagg som i hakking. Prøv å stille rates. Joda, jeg snakker om "hakking" det går *greit* et par minutter så skjærer det seg helt, det drar liksom bilde utover... Pingen er grei, unntatt lossen (som jeg gjerne skulle hatt et program for.) Men jeg skal bestille kjøler nå...
Ostepølsa Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 tror det heller er et driverproblem, ATi har ikke laget skikkelige drivere for OpenGL enda..
Møkkalasset Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Vertfall for ca 2 årsida... Var det best med nvidia på cs... Fekk best ytelse, men eg veit ikkje om det er slik no :-/
Vizla Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Vertfall for ca 2 årsida... Var det best med nvidia på cs... Fekk best ytelse, men eg veit ikkje om det er slik no :-/ det er opengl.. i rest my case..
gsn Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Vsync kan forårsake fps drop, hvis du skrur av det så kan det hjelpe.. alt av aa og af kan du også ta av..
Ducky Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 (endret) set net_graph på og se hva du har i fps.. Endret 1. januar 2005 av Ducky
gsn Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 bare for å pirke, alle verdier over 3 (net_graph) blir det samme som 3, hvis du setter den på 4,5,6,7,8 eller 9912219 så gjør den altså det samme som 3
ManagHead Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Det er faktisk snakk om vanlige cs her.... 1.6! lagger med 9800pro!!!! da er det noe skikklig feil! prøv å reinstallere cs da. bytt tilbake til den orginale kjøleren på kortet hvis den du har er busta Han snakker nok om lagg som i ping, ikke lagg som i hakking. Prøv å stille rates. Joda, jeg snakker om "hakking" det går *greit* et par minutter så skjærer det seg helt, det drar liksom bilde utover... Pingen er grei, unntatt lossen (som jeg gjerne skulle hatt et program for.) Men jeg skal bestille kjøler nå... Siden det går greit i et par min. så kan jo det tyde på varmeproblemer!
Rykende_Kaffe Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 det kan være masse rot på datan eller varme hvis ikke er det en skada fil eller maskinvare feil. har du luftgjennomstrømning? lenge siden du formaterte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå