Gå til innhold

CS det lagger med 9800pro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er mest sannsynlig RAMet ditt. Hvor mange RAM har du? Og hvilket RAM er det?

Kan like godt si hvilken processoren du har også, det er mulig at det er for dårlig kjøling der.

Edit: Jeg så på profilen din, og jeg tviler på det har noe med processor hastighet eller RAM for du kjører vanlig CS :). Bare hvis det er CS: S det er snakk om? Sjekk kjøleren din som sagt og si hvilken det er du har.

Endret av Siraricus
Skrevet

Det er selvsagt ikke hverken RAM eller CPU om du tar en titt på profilen hans. Er det CS source det er snakk om? Hva får du i 3dmark03? Er AGP 8x aktivert i SMARTGART?

Skrevet (endret)
Det er selvsagt ikke hverken RAM eller CPU om du tar en titt på profilen hans. Er det CS source det er snakk om? Hva får du i 3dmark03? Er AGP 8x aktivert i SMARTGART?

Jeg har en Gigabyte Kjøler på cpu, det skal gå glatt, for cpu er uklokka nå.

Samme er det med skjermkortet, uklokka med en Artic Cooler som er ganske ødeagt, som jeg faktisk fikk av en såkalt "venn".

Det er faktisk snakk om vanlige cs her....

Men selv om det hadde vært CS : S så tror jeg ikke det hadde vært så stort problem, skulle klart det.

Endret av Stian_A
Skrevet
Har du ADSL?

Hvor høy ping har du?

Hvis du mener online spilling..

hehehe, jeg er ikke helt kake da, jeg har 128/712 eller no, greit nok, linja suger, men jeg merker om det er maskin lagg, eller nett lagg...

Jeg sliter med loss, noen som kan slenge en link med bat-fila eller?

Skrevet

1.6! lagger med 9800pro!!!!

da er det noe skikklig feil!

prøv å reinstallere cs da.

bytt tilbake til den orginale kjøleren på kortet hvis den du har er busta

Skrevet

Han snakker nok om lagg som i ping, ikke lagg som i hakking. Prøv å stille rates. :)

Skrevet

Han snakker nok om lagg som i ping, ikke lagg som i hakking. Prøv å stille rates. :)

Joda, jeg snakker om "hakking" det går *greit* et par minutter så skjærer det seg helt, det drar liksom bilde utover... Pingen er grei, unntatt lossen (som jeg gjerne skulle hatt et program for.) Men jeg skal bestille kjøler nå...

Skrevet
Vertfall for ca 2 årsida... Var det best med nvidia på cs... Fekk best ytelse, men eg veit ikkje om det er slik no :-/

det er opengl.. i rest my case.. :p

Skrevet

bare for å pirke, alle verdier over 3 (net_graph) blir det samme som 3, hvis du setter den på 4,5,6,7,8 eller 9912219 så gjør den altså det samme som 3

Skrevet

Joda, jeg snakker om "hakking" det går *greit* et par minutter så skjærer det seg helt, det drar liksom bilde utover... Pingen er grei, unntatt lossen (som jeg gjerne skulle hatt et program for.) Men jeg skal bestille kjøler nå...

Siden det går greit i et par min. så kan jo det tyde på varmeproblemer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...