Gå til innhold

Feil i Opera


Broseen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme skjer her. Alt annet jeg har er dønn stabilt, kun Opera som crasher. Kan gå flere dager OK men så skjer det igjen.

Prøver meg litt med Firefox, men har enda ikke fått den slik jeg vil. Funket ikke å importere favoritter fra Opera, og organiseringen av Bookmarks vinduet er ikke god nok (der er faktisk IE best).

Lenke til kommentar
(...) og organiseringen av Bookmarks vinduet er ikke god nok (der er faktisk IE best).

Hva tenker du på? Så vidt jeg vet kan ikke IE søke i bookmarks, for å nevne én ting. Og hvis du tenker på at mapper ikke legger seg først, så filer - så finnes det en extension for det: http://technology.januario.com/2004/09/fir...-bookmarks.html

Jeg tenker spesiellt på at i IE så er det mye lettere å navigere i listen, for når du åpner en folder så lukker de andre seg. Her må du manuellt lukke foldere, ellers blir det totalt uhåndterlig (har noen hundre bookmarks).

I Opera kan du velge 3 forskjellige modus (Full view, Split, Single folder), men ikke akkurat denne. Og Firefox har ingen slike valg, så vidt jeg kan se.

Lenke til kommentar

Jeg hadde også et problem med at Opera bare plutselig kunne "klikke" når jeg gikk inn på noe som virket som helt tilfeldige sider, vet ikke om dette er samme problemet, men hos meg var det Java det var feil på.

Reinnstallerte Java så fungerte alt fint igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...