Gå til innhold

Den store MS-Paint leken *LES FØRSTE POST*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

post-23767-1169990087_thumb.png

og så vil jeg se et rockeband, der vokalisten spiller munnspill samtidig som han synger og spiller gitar, og trommisen spiller trommer og bass samtidig, og to damer korer mens de har latterkrampe.

Skrevet

Jeg vil se en svenske som sitter på en død elefant, med et batteri som stikker ut av hvert øre. Det skal være en McDonalds arbeider med i bildet. Elefanten må ha solbriller. Dette er altså på natten.

jacksonstoltenber1g.PNG

Skrevet

Jeg vil se en som er skikkelig greinete fordi han blir mobbet i Counter-strike source. Vennen hans skal stå ved siden av og "støtte" ham.

Untitled-1.png

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Jeg meddeller herved at jeg har bestilt meg et tegnebrett stort sett for bruk i denne tråden. Jeg skal klare å tegne en som er skikkelig greinete fordi han blir mobbet i Counter-strike source med en venn som støtter han.

I’ve now ordered a drawing board so I can… Make pretty things in, err, MSPaint. Why? Because it’s cool! I got the cheapest one I could find, and it’s suppose to be pretty good. And it was actually cheap. I bought it at Pixmania.
Endret av Fruktkake
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Eh.. Likte ikke akkurat tegnebrettet. :p

Uten_navn.jpg

Jeg vil se en svenske som har en propellhatt, spiser en ostepølse, har en bærbar som kjører Vista, mobiltelefon i en appelsinjuiceflaske og samesko.

Endret av Fruktkake
Skrevet

Drit i det da, ønsk nytt ønske..

Men er vel mulig og ønske seg ting som går ann og tegne, kan jo seff ha med 100,1 detaljer med da blir denne tråden ikke særlig aktiv vil jeg tro..

Skrevet (endret)

Jeg vil se Bob Dylan som sitter på toget og bytter sokker. Det skal sitte fire nerder i samme vognen som gråter av at de ikke kan spille World of Warcraft på de bærbare PC-ene sine. Det skal og være en kvinne i bildet som viser hvordan man bruker såpen Vanish (røre oppi gryten full av syre med plastbriller på seg).

rosaelefantnd9.png

Redigert: Jeg glemte bildet, gitt. :p

Endret av Fruktkake

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...