Bub the Gentle Zombie Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Er det noen som har hørt noe om en lanseringsdato av dette spillet i Norge? Håper noen kan svare, siden dette blir ett høydepunkt!
arlion Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 tror spillet kommer første kvartal i norge, er ikke helt sikker men mener jeg har hørt noe sånt, tviler ikke på at dette blir bra, det første (kun spillt twin snakes versjonen) og mgs2 var jo meget bra så jeg har gode håp for dette.
Zemeckis Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Husket ikke en eksakt dato, men jeg tror det var midten av mars 2005. Gleder meg noe så sinnsykt til spillet er i butikken i Norge
Mr.FOXHOUND Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 25. mars '05. Mulig dette blir spillet som kan rettferdiggjøre et evt. kjøp av PS2 for min skyld..
Elendil Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Mars ein gang. Mr.FOXHOUND har du ein link som viser at lanseringsdatoen er 25. mars?
Döden Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Mars ein gang. Mr.FOXHOUND har du ein link som viser at lanseringsdatoen er 25. mars? Nei. Konami Nordic elns. har sagt at spillet vil komme før 25. Mars.
Mr.FOXHOUND Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 (endret) Mars ein gang. Mr.FOXHOUND har du ein link som viser at lanseringsdatoen er 25. mars? http://www.tothegame.com/search.asp?title=snake+eater UK release = Norsk release. Sjelden ToTheGame tar feil på dette, men Konami har rota mye med Snake Eaters release date i Europa, så mulig det blir tidligere Edit: skrvieleif Endret 30. desember 2004 av Mr.FOXHOUND
Elendil Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Da seier me lansetrinsdatoen er 25. Mars.
Bub the Gentle Zombie Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Skrevet 31. desember 2004 Mars ein gang. Mr.FOXHOUND har du ein link som viser at lanseringsdatoen er 25. mars? Nei. Konami Nordic elns. har sagt at spillet vil komme før 25. Mars. I VG står det også mars, så det blir en gledelig tid ja!
Siraricus Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Kjipt at USA fikk det lenge før, eh? MGS trilogien er en av mine favoritter, jeg kan ikke vente for den siste
Bub the Gentle Zombie Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Skrevet 1. januar 2005 Kjipt at USA fikk det lenge før, eh? MGS trilogien er en av mine favoritter, jeg kan ikke vente for den siste Ja, kom ikke MGS3 ut i USA før jul da? Det er kjipt gjort det
Mr.FOXHOUND Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Kjipt at USA fikk det lenge før, eh? MGS trilogien er en av mine favoritter, jeg kan ikke vente for den siste Ja, kom ikke MGS3 ut i USA før jul da? Det er kjipt gjort det Kjipt nå ja, men amerikanerne kommer til å grine når de ser at vi får en del ekstra ting her i Europa
Campari Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Spørsmålet er om det blir bra. Den lange videoen jeg har sett har ikke imponert meg...
akarno Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Kjipt at USA fikk det lenge før, eh? MGS trilogien er en av mine favoritter, jeg kan ikke vente for den siste Er det den siste i MGS serien?
ehs5 Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 (endret) AAargh!! Releasedatoen blir jo bare senere og senere! Icluz: Ja, ihvertfall det siste i denne trilogien, er mulig at det kommer flere, men da kanskje ikke med hideo kojima. Kommer jo forresten MGS: Acid på PSP, dette spillet tror jeg vil være litt mer taktisk. Endret 1. januar 2005 av ehs5
Siraricus Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Kjipt at USA fikk det lenge før, eh? MGS trilogien er en av mine favoritter, jeg kan ikke vente for den siste Er det den siste i MGS serien? Jepp, som sagt oppe^
Mr.FOXHOUND Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Kjipt at USA fikk det lenge før, eh? MGS trilogien er en av mine favoritter, jeg kan ikke vente for den siste Er det den siste i MGS serien? Jepp, som sagt oppe^ Nei. Det er ikke sikkert at dette blir siste spillet. http://gamer.no/art.php?artikkelid=11613
M@R7!N Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Imponerte ikke meg så veldig.. Altfor dårlig kameravinkel, men skal ikke si mer Ble rett og slett lei veldig fort.
Zemeckis Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Imponerte ikke meg så veldig.. Altfor dårlig kameravinkel, men skal ikke si mer Ble rett og slett lei veldig fort. Tenker du på MGS3 nå eller? Ble du skuffet? Hva er det som er dårlig med kameravinkelen/e?
M@R7!N Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Du ser ALDRI framfor deg.. Den henger over hodet ditt og ser nesten rett net.. I tillegg har du ingen radar så du må se i first person view ganske ofte for å ikke bli sett. Men når du ikke kan bevege deg mens du er i first person view er det litt frustrende Man blir jo vandt med det da, og hadde det ganske kjekt når jeg satt meg inn i det.. Føler bare ikke at det har den samme tiltrekningskraften som 2ern hadde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå