Gå til innhold

Metal Gear Solid 3: Snake Eater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror spillet kommer første kvartal i norge, er ikke helt sikker men mener jeg har hørt noe sånt, tviler ikke på at dette blir bra, det første (kun spillt twin snakes versjonen) og mgs2 var jo meget bra så jeg har gode håp for dette.

Skrevet
Mars ein gang. Mr.FOXHOUND har du ein link som viser at lanseringsdatoen er 25. mars? :)

Nei. Konami Nordic elns. har sagt at spillet vil komme før 25. Mars. :)

Skrevet
Kjipt at USA fikk det lenge før, eh? MGS trilogien er en av mine favoritter, jeg kan ikke vente for den siste :)

Ja, kom ikke MGS3 ut i USA før jul da? Det er kjipt gjort det :(

Kjipt nå ja, men amerikanerne kommer til å grine når de ser at vi får en del ekstra ting her i Europa ;)

Skrevet (endret)

AAargh!! Releasedatoen blir jo bare senere og senere! :cry:

Icluz: Ja, ihvertfall det siste i denne trilogien, er mulig at det kommer flere, men da kanskje ikke med hideo kojima.

Kommer jo forresten MGS: Acid på PSP, dette spillet tror jeg vil være litt mer taktisk.

Endret av ehs5
Skrevet
Kjipt at USA fikk det lenge før, eh? MGS trilogien er en av mine favoritter, jeg kan ikke vente for den siste :)

Er det den siste i MGS serien?

Jepp, som sagt oppe^ :(

Skrevet
Imponerte ikke meg så veldig.. Altfor dårlig kameravinkel, men skal ikke si mer :p Ble rett og slett lei veldig fort. :(

Tenker du på MGS3 nå eller? Ble du skuffet? Hva er det som er dårlig med kameravinkelen/e? :cry:

Skrevet

Du ser ALDRI framfor deg.. Den henger over hodet ditt og ser nesten rett net.. I tillegg har du ingen radar så du må se i first person view ganske ofte for å ikke bli sett.

Men når du ikke kan bevege deg mens du er i first person view er det litt frustrende :(

Man blir jo vandt med det da, og hadde det ganske kjekt når jeg satt meg inn i det.. Føler bare ikke at det har den samme tiltrekningskraften som 2ern hadde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...