Kråkøy Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 hei! Vet dette ikke tilhører denne gruppen.. men jeg har fått opptil flere ikoner på skrivebordet mitt. . jeg har lagt ved et bilde.. det er de ikonene som ikke "hører" til.. de kan ikke slettes eller flyttes på.. skjønner ikke hvordan jeg skal fjerne de.. har kjørt adware, virus kontroll, diskopprydning osv.. hjelp meg! Thanks
dbdm Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 (endret) Merk ikonene og slett dem! Avinstaller eventuelt de programmene som ikonene hører til. db Endret 30. desember 2004 av dbdm
Kråkøy Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Skrevet 30. desember 2004 det funker ikke.-.-... Jeg får ikke høyreklikka på dem engang..!!!
likferd Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Elementer på skrivebordet ligger i "C:\Documents and Settings\*brukernavn*\Skrivebord\" eller "C:\Documents and Settings\All Users\Skrivebord\" Spyware dritten må du nok fjerne på en annen måte..
dbdm Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 hvor har du fått disse ikonene fra? Har du lastet noe ned fra internett eller ? Er du logget inn som Administrator? Prøv å gå inn her: C:\documents and settings\brukernavet ditt\skrivebord\ der skal disse ikonene ligge, se om du kan forandre på Permissions på de(ved å høyreklikke). Brukernavnet ditt skal være i listen. db
Kråkøy Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Skrevet 30. desember 2004 men problemet er at de ikke ligger der.. de er bare i skrivebordet... og står fast :/.. ligger ikke C:\Documents and settings\brukernasv\Skrivebord..
Frugy Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Du kan jo prøve å bruke MoveOnBoot. Det er et program som kan slette filer før du kommer inn i windows, og det vil si at windows ikke kan overstyre rettigheter osv. MoveOnBoot Kan prøve dette som en siste utvei.
Never_Ever Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Ikonene forsvant etter en omgang med Bulletproof Spyware and Adaware Remover hos broderen min. http://www.bulletproofsoft.com/spy-download.html PM for serial hvis du skal prøve det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå