Gå til innhold

Webshoptesten 4. kvartal 2004


Anbefalte innlegg

Avhengig av hva man skal kjøpe så er vel pris og kundeservice to forskjellige kriterier. Skal jeg bare ha en dings og driter i alt annet enn garantien som alle må forholde seg til, så kan man liksågodt kjøpe det på en billig shappe. Men jeg også mener at det er viktig å støtte oppom god kundeservice!

 

Ska man ha noe mer kompliserte saker eller putte mye penger i et kjøp så er det kanskje ikke så lurt å spare på hundrelappene for mye da TCO fort kan overstige det du har spart.

 

Ellers er ikke jeg særlig glad i den praksisen noen driver at de klokker og modder og returnerer hvis det går galt, det går utover andre. Ta risikoen på egen kappe.

 

Personlig bruker jeg mye MPX, psdata, Komplett, microplex, hovedkort.no(DFI) etc. Avhengig av hva jeg skal ha og tilbudskampanjer. Har også brukt cshop.no som jeg var veldig fornøyd med, for å få tak i et spesifikt kort.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da håper jeg alle har fått med seg at dette er en, kall det gjerne, test som prøver å gi et intrykk på hvilken web-shop som er billigst. Det er noen produkter som er valgt ut. Dette kan kanskje virke uretferdig og det blir jo en stikkprøve. Alle må jo ha like kriterier så å velge like varer er jo liksom greit. Stikkprøver brukes ganske ofte i mange sammenhenger og skulle kunne si endel. Produktene er annerkjente kvalitets produkter, så jeg kan ikke klage.

 

Untatt denne:

Testen gir et gir en god indikasjon på webshopenes prisnivå på denne typen varer, men det finnes andre faktorer enn bare pris som kjennetegner en god webshop.

 

Edit: Måtte understreke det jeg synes skurret litt, så ingen kunne tro at det var innholdet i settningen! Slike ting skjer også desverre meg ganske ofte. Spesielt ved bruk av back-space knappen :blush: .

 

At ting er ordentlig gjort med mye arbeid tviler jeg heller ikke på, for de som kunne tenke seg og synes det. Les sitat en gang til..

Kontroll av resultatene

 

Alle priser ble hentet inn av to personer, samt at vi tok skjermbilder av samtlige priser. I tillegg har alle webshopene fått mulighet til å se resultatene før publisering og gi oss tilbakemelding dersom noe skulle være feil fra vår side.

 

LOZER :innocent:

Endret av LOZER
Lenke til kommentar

Det vi prøver på er heller å minne de som ikke har LEST hele den saken at det nettopp er mer enn prisen som teller.

 

Og kanskje varene er billigst, men det er fordi de tjener på å plage enkeltpersoner med slike regninger som jeg fikk.

 

Det er da man får råd til å drive en billig shappe, for de må jo gå bra i overskudd når jeg betalte 800->500 for en feil fra pcutstyr sin side! ^^ Og som jeg da nettopp....ikke fikk noe annet enn en masse a4 ark til en verdi av 1.50,-

Endret av Paulex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...