PreZiDenT Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Jeg er 22 år og har spilt så og si hele livet mitt. Det startet med en toshiba 286 far kom hjem med, og jeg spilte dagen lang. vi snakker dig dug, space invaders osv. Naboen fikk engang en 386 og misunnelsen sto skrevet med svart tusj i panna. Men jeg husker faktisk ikke et dårlig spill fra den tiden. Joda, nå er de kanskje utdatert, men husker noen av dere et dårlig spill fra den tiden? Dette er altså før monkey island VGA kom inn i bildet, og Hercules/EGA var grafikken.
Frekkas Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Poenget er vel gjerne at du ikke var så kresen som du er i dag. Dessuten husker man som regel det positive.
PreZiDenT Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 Poenget er vel gjerne at du ikke var så kresen som du er i dag. Dessuten husker man som regel det positive. Du har helt rett. Husker jeg anskaffet meg et 2. spill og da ble det andre fryktelig kjedelig. Problemet er at jeg ikke husker hva det første spillet heter, men det var en slags Track&Field spill, bare med en dott istedenfor noe som kan likne på et menneske. Man måtte trykke venstre og høyre piltast for å få fart på dotten. Det var slitsomt. Og en våt opplevelse.(svette)
Djengo^^ Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 en venn av meg har kjøpt sonic the hedgehog mega collection til GameCube. Jeg har spilt sinnsykt mye de siste dagene. Sonic til sega 16 er geniaaalt
Melfacion Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 en venn av meg har kjøpt sonic the hedgehog mega collection til GameCube. Jeg har spilt sinnsykt mye de siste dagene. Sonic til sega 16 er geniaaalt det er derfor man har en sega megadrive i stua med x antall spill
Mr.FOXHOUND Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 (endret) Det fantes dårlige spill før også, men det var aldri noen grunn til ikke å spille dem til døde uansett Eksempel: Hadde så fryktleig gjerne lyst på Street Fighter 2 til SNES, men da butikken var utsolgt, kjøpte jeg Final Fight istedetfor (en kamerat påstod at spillet var dritlangt, og at det var et 2 playerspill). Spillet viste seg å være rimelig kort (5 leveler), og kun 1 player. Alikevel tror jeg jeg har runda det oppimot 20 ganger (og spill på den tiden kosta lett 700-800 spenn! ) Så det går veldig mye på kresenhet ja. Nå forventer en at spill skal være bortimot perfekte, eller går det lett i søppelbøtta eller til salgs. Endret 30. desember 2004 av Mr.FOXHOUND
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå