Gå til innhold

Trenger en IntelliMouse 1.1 erstatter!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Håper du er klar over at det der er en ballmus? ^^

Intelli _EXPLORER_ 3.0 er det du er ute etter...

Dette er uanset en gammel og utdatertt mus, som egentlig ikke er verdt bryet å bli vant med :) ...

Gå for Razer Diamondback, razer viper eller mx510...

mie4.0 er rett og slett for langt nede teknologisk, og for dårlig kvalitet til at jeg kan anbefale denne..

Endret av E.T
  • 2 uker senere...
Skrevet

kjøp deg logitech MX510

sant det at knappene er litt harde, men det blir du vant til veldig fort. har ALDRI spilt CSS så bra før etter at jeg fik den

Skrevet

Jeg hadde en Intelli 4.0, den var bra i begynnelsen, men så begynte den å bli dårlig, nesten alle knappene sviktet..

Nå har jeg en MX510 sammen med en Q-Pad Lowsens (XXL), det funker enormt bra !

:)

Skrevet
Jeg hadde en Intelli 4.0, den var bra i begynnelsen, men så begynte den å bli dårlig, nesten alle knappene sviktet..

det er det som er problemet med den,

knappene blir fort herpa,

byner såvidt å merke det på min (som jeg fikk i slutten av sommerferien)

Skrevet

Jeg har Mx510 og Razer dimondback.

mx510 er nesten lik som razer dimondback bare at razer er mye bedre holde i reagerer fortere og er sexy :D

Skrevet (endret)
mie4.0 er rett og slett for langt nede teknologisk, og for dårlig kvalitet til at jeg kan anbefale denne..

Han skal ikke kjøpe den musa fordi den har noen millisekund mer lagg en Razer DiamondBack ? ...Den dårlige kvaliteten skal visstnok være fikset på nye modeller. Razer Viper er jo ikke akkuratt top of the line teknisk da... Btw, du har vel testet IME 4.0 ?

Jeg har dessverre dårlig erfaring (kvalitet) med Razer DiamondBack til at jeg kan anbefale den.. (Museknapp #1 begynnte å kvine etter 2 dager :roll: )

Endret av Dandar
Skrevet

IME 4.0 ser ut til å funke bedre nå, etter jeg satt den på en av USB-portene på fronten. Var sikkert bare dårlig fordi ledningen var borti strømkabler, elns.

Ps. For de som ikke aner hva jeg snakker om, så var det venstre museknapp som sviktet en del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...