Gå til innhold

BenQ DW1620's etterfølger?


Framerate

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe ny dvd brenner og har funnet ut etter litt lesing her på forumet at BenQ DW1620 er det beste valget.

Nå har det seg slik at Nec akkurat har kommet ut med en ny dvd brenner ND-3520A.

Vil BenQ i nermere framtid lansere en ny dvd brenner (DW1630?) som svar på Nec's ND-3520A?

Er det verdt å vente?

Endret av megakrølle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer ikke til å være store forskjellen på BenQ DW 1620 og 1630, brennehastigheten på dvd+r og - kommer i alle fall til å være den samme, og det er jo det som betyr noe, forbedringene på 1630 skal være 8x dl og 8x rw. Dessuten så lanseres den ikke før i april, så ingen vits å vente tre måneder på 1630, løp å kjøp nå du :thumbup:

Endret av joho83
Lenke til kommentar
Tror ikke sølv-versjonen selges i Norge, er ikke helt sikker, men har ikke finni den... OC-Freak vet kanskje det bedre...

 

Men jeg kjøpte denne: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=39130

Og den ser ikke ut som på bildet, er mye penere. Den er blank, og ganske mye stiligere. Du blir fornøyd med den  :thumbup:

hmm synd :dontgetit:

Poenget var jo at resten av kabinettet mitt er sølv og før hadde jeg noen vanlige hvite ide spillere i den som så nokså tåpelig ut...

Det endte med at jeg spraya den ene og fikk tak i nytt deksel til den andre :cool:

Blir vel til at jeg kjøper en sort...

Endret av megakrølle
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...