Gå til innhold

Er Gamecube en barnekonsoll som så mange tror?


Snorre

Anbefalte innlegg

X-box har bare spill som kommer på pc`n eller sån som er på alle andre konsoller

 

eneste som er vært å ha på ps2 er GTA og FF serien..........

 

men hvem begynnte med FF serien JO NINTENDO!!

GTA serien får man til pc uansett et halvt år senere eller noe så shitO..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Wow, denne tråden er infisert av GC-fanboys. SkyMarshall, du er virkelig utrolig subjektiv. Hvordan gir Zelda en dypere opplevelse en spill på andre konsoller? Wind Waker var ikke noe mer intelligent, omfattende og innovativ enn de beste rollespillene på xbox og ps2. Det var meget repetivt, og gud hvor lei man ble av å seile i 20 minutter for å komme seg fra ett sted til ett annet.

 

I hvert fall ikke kom å si at de som spiller gamecube er mer voksen, og setter bedre pris på gode spill enn eiere av andre konsoller. 22 år eller ei, du får dæ til å høres ut som en idiot. Ps2 har klassikere, Xbox har klassikere, og Gamecube har i følge mange noen klassikere.

nå er det du som det virker som har noe imot GC... det der med windwaker og at seilinga blir kjedelig er din mening, noen liker den seilinga og slike som deg liker den ikke, det må du bare tåle at noen liker GC bedre enn ps2 og xbox :thumbdown:

Lenke til kommentar
  X-box har bare spill som kommer på pc`n eller sån som er på alle andre konsoller

 

feil se på feks !Ninja gaiden , den er kun på xbox og pokkers bra spill også hvis jeg kan legge det til

Ellers så kan jeg nevne disse da:

-mech assault 1 92.0% hos ign

-mech assault 2 87.0% hos ign

-crimson skies 91.0% hos ign

-kingdom under fire 82.0% hos ign

-fable, 93.0% hos ign

-greg hasting's tournament paintbal 78.0% hos ign

-halo 2 98% hos ign

-dead or alive 3 94% hos ign

-Rallisport Challenge 2 92% hos ign

 

Når man kikker på karakterene så er det tydlig at det ikke er snakk om dårlige spill heller

Endret av redflame
Lenke til kommentar
   X-box har bare spill som kommer på pc`n eller sån som er på alle andre konsoller

 

feil se på feks !Ninja gaiden , den er kun på xbox og pokkers bra spill også hvis jeg kan legge det til

Ellers så kan jeg nevne disse da:

-mech assault 1 92.0% hos ign

-mech assault 2 87.0% hos ign

-crimson skies 91.0% hos ign

-kingdom under fire 82.0% hos ign

-fable, 93.0% hos ign

-greg hasting's tournament paintbal 78.0% hos ign

-halo 2 98% hos ign

-dead or alive 3 94% hos ign

-Rallisport Challenge 2 92% hos ign

 

Når man kikker på karakterene så er det tydlig at det ikke er snakk om dårlige spill heller

Hvem bryr seg.... nå er det GC som er emnet. Er svært lite intressert hva x-box har å tilby av spill i denne tråden.

 

Wow, denne tråden er infisert av GC-fanboys. SkyMarshall, du er virkelig utrolig subjektiv. Hvordan gir Zelda en dypere opplevelse en spill på andre konsoller? Wind Waker var ikke noe mer intelligent, omfattende og innovativ enn de beste rollespillene på xbox og ps2. Det var meget repetivt, og gud hvor lei man ble av å seile i 20 minutter for å komme seg fra ett sted til ett annet.

 

I hvert fall ikke kom å si at de som spiller gamecube er mer voksen, og setter bedre pris på gode spill enn eiere av andre konsoller. 22 år eller ei, du får dæ til å høres ut som en idiot. Ps2 har klassikere, Xbox har klassikere, og Gamecube har i følge mange noen klassikere.

Wind Waker er at av de beste adventurespillene som er å finne. Hvordan du finner det repetivt skjønner jeg lite av. Å seile fra sted til sted er en fryd. Dersom du blir lei av å seile etter 20min så er ikke denne type spill noe for deg. Skaff deg heller et spill der du løper rundt tankeløs.

Lenke til kommentar
Hvem bryr seg.... nå er det GC som er emnet. Er svært lite intressert hva x-box har å tilby av spill i denne tråden.

 

Jeg svarte på et innleg fra en person som er gamecube fanboy fordi han mener det er kun nintendo som kan levere bra ekslusive spill til sin egen maskin mens ingen andre kosnoller kunne det!

Derfor mente jeg at det var riktig og opplyse om at faktsik xbox har egne sterke tittler.

Det ville jo vært litt synd om denne peronen gikk hele tiden og trodde at kun nintendo som hadde egne tittler.

Endret av redflame
Lenke til kommentar
Hvem bryr seg.... nå er det GC som er emnet. Er svært lite intressert hva x-box har å tilby av spill i denne tråden.

 

Jeg svarte på et innleg fra en person som er gamecube fanboy fordi han mener det er kun nintendo som kan levere bra ekslusive spill til sin egen maskin mens ingen andre kosnoller kunne det!

Derfor mente jeg at det var riktig og opplyse om at faktsik xbox har egne sterke tittler.

Det ville jo vært litt synd om denne peronen gikk hele tiden og trodde at kun nintendo som hadde egne tittler.

Vel, x-box har egentlig ikke så veldig mange ekslusive titler som det PS2 og GC har. For å si det sånn så har GC de mest unike spillene av alle konsoller.

 

Selv om spillene ser "barnslige" ut så kan ikke et barn klare halvparten av tingene i spillene som de har. Aldersmerkingen betyr ikke at spillet kan spilles av 3åringer selv om det er stemplet for det.

Lenke til kommentar
Wow, denne tråden er infisert av GC-fanboys.  SkyMarshall, du er virkelig utrolig subjektiv. Hvordan gir Zelda en dypere opplevelse en spill på andre konsoller? Wind Waker var ikke noe mer intelligent, omfattende og innovativ enn de beste rollespillene på xbox og ps2. Det var meget repetivt, og gud hvor lei man ble av å seile i 20 minutter for å komme seg fra ett sted til ett annet.

 

I hvert fall ikke kom å si at de som spiller gamecube er mer voksen, og setter bedre pris på gode spill enn eiere av andre konsoller. 22 år eller ei, du får dæ til å høres ut som en idiot. Ps2 har klassikere, Xbox har klassikere, og Gamecube har i følge mange noen klassikere.

Er dere bare meg som må riste på hodet når du sier det der? Fordi jeg har mine meninger - så gjør ikke det meg til en idiot. NEI jeg er ikke subjektiv, og jeg er heller ingen GC fanboy, men du har allerede etablert deg godt som alt det du beskyldte meg for. Gratulerer med det.

 

Det er ikke veldig mye tvil i verden om at Zelda er det beste som har kommet ut på konsoll - jeg mener det - og millioner andre mener det. NEI, det er ingen andre rollespill der ute som slår Ocarina of Time, det er mange som kommer nært, men ingen som kommer over. Og hvis du tar deg en tur på nettet og ser på diverse offisielle gamerankings omkring, så ligger jaggu Ocarina of Time på toppen av nesten alle - ikke som beste RPG, men som beste spill noensinne. Men de sidene er sikkert drevet av fanboys uansett, spesielt IGN og Gamespot. Men men - du finner sikkert noen forum der du kan hoppe på å slenge med den "objektive" leppa di.

 

Det finnes mange millioner andre idioter som ikke deler dine meninger. Sorry for at jeg flamer deg litt, men fanboys som tar seg nær av at ikke konsollet "dems" har de beste spillene - spyr jeg av. Pluss at enkelt fortjener det - aka deg!

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
[iC,23/01/2005 : 03:28]
Xbox er det jo ingen bra spill på,bare noe microsoft ville tjene peng på.!

Jeg går ut ifra at du er full, med tanke på de lattelige uttalelsene og alle skrivefeilene, så dermed velger jeg ikke å se på dette som seriøst, og gidder heller ikke å motsi deg... :roll:

nei! :mad: xbox er dårlig og har mange kjedlige spill...halo 2 er et unntak men er dødskjedlig uansett :thumbdown:

Ja, og du kaller deg jo for "tiss"... :roll:

 

EDIT: Skymarshall, du kan jo ike si at du IKKE er subjektiv, når du sier at Occarnia Of Time (eller hva det heter) er det BESTE spillet noen sinne!

 

Det finnes ikke noe felles "verdens beste spill", på samme måte som det ikke finnes noen "verdens beste film", eller "verdens beste blad", eller "verdens beste matrett"!

Alt har med smak å gjøre!

 

Alle som sier at et spill er verdens beste, ER subjektiv!

 

Jeg kan selvfølgelig gå og si at Gudfaren: Del 2 er den beste filmen noen sinne, men da ER jeg jo subjektiv!

 

Jeg kommer aldri til å prøve noe som helst Zelda. (prøvde det på N64, og det falt absolutt ikke i smak).

 

Jeg klarer ikke å få meg til å si at et spill eller en film er det beste jeg har sett, men jeg har noen som ligger høyt oppe på lista mi.

Blant RPG finner vi Gothic 2 og Star Wars: KOTOR.

 

Blant FPS har jeg engentlig ikke noen favoritt. (alle er mer eller mindre like, spill dem en gang, så er de ikke verd mer).

 

Det er helt greit å si at Zelda er et kjempebra spill, men da må du ikke si at det ER det beste, du må si "jeg synes det er det beste", for det er absolutt mange som ville "spy" av den posten du nettop la ut.

 

Jeg, som sagt, vil aldri spille et Zelda spill, eller for så vidt se fram til det neste.

Jeg gir faen i Xbox, PS2, og GC, og synes at PC er det beste valget man kan ta når man tenker Gaming, men det er fordi jeg har en far som vet mye mer om PC enn de fleste, og får noen av de nyeste, beste PC-delene, og de feteste PC-spillene når de kommer, men jeg går da ikke og sier at PS2 er møkk! For de som liker PS2, eller Xbox, eller GC for den saks skyld, så er jo det toppers!

 

Det JEG sa nå, DET var objetkivt syn, det.

Enten du vil det, eller ikke, sier du at Zelda er det beste spillet som finnes, end of story, så er du omtrent så subjektiv som det går an å bli!

Jeg synes Gothic 2 er så syyyykt konge, men sier jeg at det er det beste spillet som er laget, og ingen andre får lov til å si noe annet, er jeg også subjektiv...

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

du har forsåviddt et poeng i posten din. men du må tenke på at gamerankings tar gjennomsnittet fra andre sider. og det gjør summen til sden beste. da er det bare ikke han som synes det, men også dusinvis andre anmeldere og gamere. så da blir det det beste ever. basert på summer, som dermed betyr at mange synes at det er best. det er jo selvsagt smak og behag. men dette med gamerankings beviser at han har et sant poeng i posten sin. og da bør da ikke du rakke ned på poenget hans, når det er sant.

Lenke til kommentar
du har forsåviddt et poeng i posten din. men du må tenke på at gamerankings tar gjennomsnittet fra andre sider. og det gjør summen til sden beste. da er det bare ikke han som synes det, men også dusinvis andre anmeldere og gamere. så da blir det det beste ever. basert på summer, som dermed betyr at mange synes at det er best. det er jo selvsagt smak og behag. men dette med gamerankings beviser at han har et sant poeng i posten sin. og da bør da ikke du rakke ned på poenget hans, når det er sant.

Det er fortsatt subjektivt.

 

Jeg, for mitt vedkommende, kommer aldri til å spille Zelda, og jeg kjenner mange andre som heller ikke kan fordra spillet.

 

Hva med oss da? Telles ikke vi?

 

EDIT: Dessuten rakker jeg ikke ned, jeg sier bare at han kan ikke si at han IKKE er subjektiv, når han faktisk ER det!

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

joda, dere teller :p men poenget mitt var at hvis så mange anmeldere sier at det er verdens beste spill, er sjangsen for det stor. du kan diskutere og rakke ned på zelda så mye du vil, men pillet vil forbli et av verdens beste, uansett. du og vennene dine som ike liker det, er en liten del av verdens befolkning, det må du få inn. og det er tross alt erfarne gamere som har utropt det til verdens beste

Lenke til kommentar

Har lest litt på denne tråden nå, og man kan jo ikke si at noen konsoll

er dårlig. Xbox har sine fasilliteter og PS2 har sine og GC har sine.

Syns det blir feil å si at Xbox er dårlig for Xbox har ikke ditt og datt,

Enten så syns du Xbox er okay eller så liker du den ikke.

Jeg har både PS2, Xbox, GameCube. Jeg syns ikke PS2 er noe dårligere

enn Xbox, men akkurat nå syns jeg Xbox har noen bedre spill enn PS2 og

Gameecube, men det varierer.

 

Poenget mitt er at man trenger ikke å krange om hvilken som er best,

da blir det hele tiden en uendelig diskusjon.

'' Xbox er best, fordi den har Fable''

'' Bare GTA: SA slår alle spillene på Xbox''

''PS2 og Xbox suger, fordi de er så store konsoller''

 

Spør du meg, så er denne tråden helt meningsløs. ;)

Lenke til kommentar
[iC' date=30/01/2005 : 19:18]
du har forsåviddt et poeng i posten din. men du må tenke på at gamerankings tar gjennomsnittet fra andre sider. og det gjør summen til sden beste. da er det bare ikke han som synes det, men også dusinvis andre anmeldere og gamere. så da blir det det beste ever. basert på summer, som dermed betyr at mange synes at det er best. det er jo selvsagt smak og behag. men dette med gamerankings beviser at han har et sant poeng i posten sin. og da bør da ikke du rakke ned på poenget hans, når det er sant.

Det er fortsatt subjektivt.

 

Jeg, for mitt vedkommende, kommer aldri til å spille Zelda, og jeg kjenner mange andre som heller ikke kan fordra spillet.

 

Hva med oss da? Telles ikke vi?

 

EDIT: Dessuten rakker jeg ikke ned, jeg sier bare at han kan ikke si at han IKKE er subjektiv, når han faktisk ER det!

kjenner du mange som ikke liker zelda? da foreslår jeg at dere faktisk setter dere ned med et zelda- spill og faktisk SPILLER det, spill igjennom det, da er du zelda- hekta.

Lenke til kommentar
[iC,30/01/2005 : 19:18]
du har forsåviddt et poeng i posten din. men du må tenke på at gamerankings tar gjennomsnittet fra andre sider. og det gjør summen til sden beste. da er det bare ikke han som synes det, men også dusinvis andre anmeldere og gamere. så da blir det det beste ever. basert på summer, som dermed betyr at mange synes at det er best. det er jo selvsagt smak og behag. men dette med gamerankings beviser at han har et sant poeng i posten sin. og da bør da ikke du rakke ned på poenget hans, når det er sant.

Det er fortsatt subjektivt.

 

Jeg, for mitt vedkommende, kommer aldri til å spille Zelda, og jeg kjenner mange andre som heller ikke kan fordra spillet.

 

Hva med oss da? Telles ikke vi?

 

EDIT: Dessuten rakker jeg ikke ned, jeg sier bare at han kan ikke si at han IKKE er subjektiv, når han faktisk ER det!

kjenner du mange som ikke liker zelda? da foreslår jeg at dere faktisk setter dere ned med et zelda- spill og faktisk SPILLER det, spill igjennom det, da er du zelda- hekta.

jepp må si meg enig der. ;)

 

De som konkluderer med at ZooT er dårlig, etter og ha sett en kamerat spille en time midt inne spillet, har ikke peiling på hva de snakker om.

 

Zelda (zoot eller andre) er ikke et spill man spiller i to timer og legger det fra seg, det må spilles fra begynnelse til slutt.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Ja jeg var faktisk subjektiv i den posten når jeg leste gjennom en gang til. Jeg mener jo at Ocarina of Time er en av de beste spille JEG har spilt noensinne. Og der deler jeg mening med ganske så mange her i verden, det er allment kjent at OoT er det høyest gjennomsnittelige rankede spillet noensinne.

 

Men uansett, for å være objektiv, det hjelper ikke en som ikke liker Zelda. Det eneste jeg reagerte på var den tåpelige posten til "tiss" ... provoserende.

 

Men dere andre har alle gode poeng, er ikke uenig med noen!

Lenke til kommentar
[iC,30/01/2005 : 19:18]
du har forsåviddt et poeng i posten din. men du må tenke på at gamerankings tar gjennomsnittet fra andre sider. og det gjør summen til sden beste. da er det bare ikke han som synes det, men også dusinvis andre anmeldere og gamere. så da blir det det beste ever. basert på summer, som dermed betyr at mange synes at det er best. det er jo selvsagt smak og behag. men dette med gamerankings beviser at han har et sant poeng i posten sin. og da bør da ikke du rakke ned på poenget hans, når det er sant.

Det er fortsatt subjektivt.

 

Jeg, for mitt vedkommende, kommer aldri til å spille Zelda, og jeg kjenner mange andre som heller ikke kan fordra spillet.

 

Hva med oss da? Telles ikke vi?

 

EDIT: Dessuten rakker jeg ikke ned, jeg sier bare at han kan ikke si at han IKKE er subjektiv, når han faktisk ER det!

kjenner du mange som ikke liker zelda? da foreslår jeg at dere faktisk setter dere ned med et zelda- spill og faktisk SPILLER det, spill igjennom det, da er du zelda- hekta.

hva i huleste mener du med det?!

 

Så du mener altså at det er smart å gjøre følgende:

 

-Kjøpe GC: 1500,-

-Kjøpe Zelda Ocarina Of Time: 600,-

 

:roll:

 

Jeg spilte Zelda på N64, fordi jeg har en kompis som spilte det hele tiden.

Jeg fikk prøve det mye, men jeg ga faen, fordi det falt ikke i smak. Jeg sier ikke at spillet er dårlig! Det må DU, daniman, få inn i hodet DITT!

Dessuten, fordi om man er anmelder, betyr ikke det automatisk at man har peiling!

Jeg anmelder selv spill for ei lita lokal-avis!

Og jeg vil se på meg selv som en "erfaren gamer", siden jeg har spilt spill siden, ja, så lenge jeg kan huske, har det vært spill i huset vårt.

Og gaming er egentlig stort sett det meste av det jeg bruker dagene på...

 

ALLE anmeldere MÅ være litt subjektive, men det er nok få anmeldere som sier "WOHOO! Dette er verdens beste spill! Jeg har prøvd alle spillene i hele verden, og dette spillet slår ALLE andre spill på ALLE nivå!"

 

EDIT: Det er sikkert mange flere som synes Ocarina Of Time er bra, enn de som synes det er dårlig, men de andre får nok ha sin mening.

 

Jeg kan ikke uttale meg om Ocarina Of Time, da jeg ikke har så mye som sett coveret en gang!

 

Det kan godt hende at jeg kan like spillet, men helt personlig, så synes jeg egentlig det er bortkastede penger å kjøpe en konsoll, samt et svindyrt spill, når det er ca rundt 50% sjanse for at jeg ikke liker spillet noe godt.... ;)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...