Gå til innhold

Hvilket spill har du brukt mest tid på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, mest timer :hmm:

 

Vel, fører ikke statistikk, men siden spil er spill, så må det bli lensmoor.

 

Har til nå brukt..*sjekke* 941 timer på det, fordelt på 2 år og 2 dager.

 

Men det virkelig rare , er at at første året da jeg hadde 56k modem, spilte jeg i gjennomsnitt 2 timer hver dag(regna det ut en gang). Etter jeg fikk adsl, har det heller vært andre spill.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

1. Anarchy Online .. Hoved karakteren min har ca 140 dager /played .. dvs aktiv tid online. Noe som skulle bli ca 3400 timer... Og det var på kun en av 10 characters jeg hadde. Nå var riktignok hovedkarakteren MYE mer brukt/spilt enn de andre.

2. Counter Strike

3. Lineage 2

4. WoW

5. Need For speed serien 1-8

6. Championship Manager serien

7. Duke Nukem 3D <- Hadde dette så og si som "Pensum" på vgs. Vi hadde 2 timer data 2 dager i uken i 2 år. Doom var klart bedre, men Doom hadde jo max 4 players. Så det gikk mye i Duke. =)

8. NHL/FIFA.. mest NHL faktisk.

Endret av mhokland
Lenke til kommentar

Det skulle ikke finnes noen tvil:

 

1. ) Escape Velocity (originalen) - http://www.ambrosiasw.com/games/ev/

2. ) Windows elskede "Kabal"

 

Skål for den. Kan virkelig ikke annslå noe timetall for EV. Dette er/var et Mac-spill, så kanskje Windows/konsoll folk ikke kjenner til det. Da det kom var det en liten perle av de skjeldene, som virkelig fikk mange hektet.

 

Prøvde oppfølgeneren "EV - NOVA" såvidt, men har egentlig ikke falt for det. Kan han noe å gjøre med at jeg har fått litt hår på brystet (an otherwise) siden EV kom :p

 

Mvh,

. K

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...