Sh1z Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Hey Folkens, vil bare vite deres kommentarer til Pirates. Spillet ser jo helt utrolig utm heeelt villt, har lest omtalen, og spillet høres utrolig ut. Minnes en del om Pirates Of The Caribbean PC spillet, som også er helt utrolig. Spillet får jeg i morgen forresten Kommentarer?? Julian....
Bluebeans Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Er veldig gøyalt, men frykter at det kan bli litt ensformig etter at man har spilt det en stund.
Sh1z Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Skrevet 28. desember 2004 hehe, sant, men gleder meg i vertfall...Hakke no anna å spille, alt er rundet eller så har jeg bare CS... Julian...
Dunker Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Hmmm...kan ikke si at Pirates Of The Caribbean var så bra Sid Meiers Pirates var jeg mektig imponert av og kan huske det helt siden det var på amiga. Dette spillet er helt rått...anbefaler på det sterkeste!
Flexi Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 hvor kan jeg kjøpe sverd?? er det noe jeg kjøper av "the mysterious traveler"?
Frijazz Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 hvor kan jeg kjøpe sverd?? er det noe jeg kjøper av "the mysterious traveler"? Sverd kan du få kjøpt hos den mystiske fremmede i hjørnet ja. Eller du kan kurtisere guvenørens datter ved å danse bra eller gi hun en ring hun spør etter. Da vil hun ofte gi deg en gave, og blant gavene du kan velge i er det ofte sverd.
motybana Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Har bare spillt det et par ganger, og syntes det var utrolig kult spill. seile rundt og plyndre andres skip. jeg gir spillet en 9'er Bra spill!
dessessop Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 er det multiplayer? skal prøve det når eg kjem heim fra jobb i dag
Campari Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Spillet er absolutt bra, desverre er det irriterende at det skipet noen ganger bruker utrolig lang tid på å seile fra et sted til et annet. Kan også være enig at det kanskje blir litt fort ensformig...
Trancton Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Blir iltt ensformig etterhvert ja. Og som noen sier, ufattelig gørr å seile fra vest mot øst, alltid elendige vindforhold, så det tar sin tid... Men blir litt lei når du holder på med det femte crewet ditt... Blir litt ensformig. Hva angår dansingen med guvenørens datter så er det noe herk spør du meg... Har ikke helt taket på det... Men så er jeg ingen danseløve in RL heller...
Sh1z Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Skrevet 28. desember 2004 Neeeei, kom igjen...Er jo sånn i virkeligheten Seile laaangt laangt, deretter kommer du i en fin rolig liten havn, finner deg en pub å tar deg et glass whisky, deretter handler du litt gods osv osv Hehe.....Får se, skall få spillet idag mest sannsynlig... Julian....
Elendil Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 er det multiplayer? Nope, har ikkje stått noko i omtalen til gamer.no om noko multiplayer.
PeserN Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Mange klager på at det blir litt ensformig men det er jo det som er halve sjarmen. Det er jo merkelig med det men jeg synes det er kjempe morsomt selv om det gjentar seg et utall av ganger. Det er jo dette som gjorde at folk spillte spill i "gamle dager(amiga dager)" også! hehe
Campari Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Neeeei, kom igjen...Er jo sånn i virkeligheten Seile laaangt laangt, deretter kommer du i en fin rolig liten havn, finner deg en pub å tar deg et glass whisky, deretter handler du litt gods osv osv Hehe.....Får se, skall få spillet idag mest sannsynlig... Julian.... Hadde det vært som i virkeligheten ville jo hver tur tatt flere døgn. Poenget i Pirates er ikke at det skal være realistisk, men at man skal få en god-følelse som pirat. Greit nok at en må følge vinden, men det får da være måte på! Det ødelegger litt av spillet, tragisk nok.
Frijazz Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Hadde det vært som i virkeligheten ville jo hver tur tatt flere døgn. Poenget i Pirates er ikke at det skal være realistisk, men at man skal få en god-følelse som pirat. Greit nok at en må følge vinden, men det får da være måte på! Det ødelegger litt av spillet, tragisk nok. Jeg ville vært mer irritert hadde det vært medvind hele tiden.
Campari Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Hadde det vært som i virkeligheten ville jo hver tur tatt flere døgn. Poenget i Pirates er ikke at det skal være realistisk, men at man skal få en god-følelse som pirat. Greit nok at en må følge vinden, men det får da være måte på! Det ødelegger litt av spillet, tragisk nok. Jeg ville vært mer irritert hadde det vært medvind hele tiden. Heller medvind enn motvind. Kunne funnet en mellomting. Det er ikke gøy å jakte på den samme baronen når det viser seg at det tar en kjip halvtime å komme til han...
Sh1z Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 Hadde det vært som i virkeligheten ville jo hver tur tatt flere døgn. Poenget i Pirates er ikke at det skal være realistisk, men at man skal få en god-følelse som pirat. Greit nok at en må følge vinden, men det får da være måte på! Det ødelegger litt av spillet, tragisk nok. Ehm, har du spillt spillet egentli ? Det tar flere dager, pluss at det kan ta flere måneder å dra fra en plass til en annen...Om du hadde spillt spillet så hadde ikke du sagt det der..... Ikke spill spillet om du bare klager på det....Sid Meyers lager jo ikke spill som skall tilfredstille deg Campari..... Julian...
Bear^ Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Jeg synes at Pirats! var et kjempespill, men etter min mening var det ensformig og kjedelig i lengden. Jeg hadde sett for meg at det var slik som i Pirats of the Caribbean, hvor du kun gå på land hvor du ser omgivelsene rundt deg, hvor du går rundt i byen, men så har ikke jeg spilllet "the old game" fra gamletider så. Dansinga er noe hersk, hehe, eneste jeg klarer er å snuble rundt på gulvet, uansett hvor rask jeg er med å trykke på NUM tastaturet, men jeg kan jo ikke si nei til en vakker dame Et lite Off topic spørsmål i samme "pirat" kategori: Kommer der noen flere Pirat spill i nermeste fremtid som er litt mer lik Pirats of the Caribbean?
Campari Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Nå får du jekke deg litt ned her. Du ba om kommentarer på spillet og da har jeg kort og godt sagt at: "Spillet er bra og stemningsfullt, men det kan muligens være litt ensformig. Dessuten er det kjipt at det tar så utrolig lang tid å seile." Når du ber om kommentarer, kommer jeg med mine egne erfaringer. Jeg synes det er forferdelig irriterende at det skal ta så lang tid å seile noen ganger. Ikke alltid, men som sagt noen ganger. Dette er også andre har påpekt. Jeg ser hele seiledelen av spillet som et slags oversiktskart når en skal reise fra by til by. Jeg vet det tar måneder og reise spillmessig, men jeg tenkte på at hvis det skulle være realistisk ville jeg som spiller sittet i måneder foran pc-skjermen gjennom hver reise. Litt satt på spissen altså. I bunn og grunn mener jeg det er unødvendig med at ofte er såpass lange reisetider da jeg ikke ser at noen tjener noe på det. Skulle vært en slags "speed up" knapp slik at jeg slipper å irritere meg grønn over at det hadde gått raskere med en robåt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå