Gå til innhold

Firefox + Flash = 99% CPU


pgdx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bruker AdBlock. Den blokkerer bilder også. :thumbup:

Kan stoppe gif-animasjonene også med f.eks anidisable. Reklame gjør meg ingenting, bare de kan være i ro og holde kjeft ;).

 

Problemet med ad-block er at den også tar f.eks flash-spill, så du må disable ad-blocker for å få spille. Med flashblock kan man bare klikke hvis man allikevel vil se flash.

Lenke til kommentar
Fordi da må jeg 'ut' til skallet for å surfe på internett. Dessuten så renderer den ikke

sidene godt nok (etter min mening), noe som gjør det litt slitsomt å lese på noen sider.

Lynx er dog veldig grei å ha når man ikke har tilgang eller bruker X.

Lynx kan vel kjøre i en xterm?

Links er jo også et alternativ, den støtter frames.

Lenke til kommentar
Jeg bruker AdBlock. Den blokkerer bilder også. :thumbup:

Kan stoppe gif-animasjonene også med f.eks anidisable. Reklame gjør meg ingenting, bare de kan være i ro og holde kjeft ;).

 

Problemet med ad-block er at den også tar f.eks flash-spill, så du må disable ad-blocker for å få spille. Med flashblock kan man bare klikke hvis man allikevel vil se flash.

Nei, i AdBlock bestemmer ein sjølv kva for URL-ar som skal blokkast.

 

F.eks flash.vg.no osv.

Lenke til kommentar

Nei, i AdBlock bestemmer ein sjølv kva for URL-ar som skal blokkast.

 

F.eks flash.vg.no osv.

Greit nok hvis du er på stort sett faste sider. Synes det er greiest med flashblocer fortsatt. Men jeg har ad-blocker også, sånn i tilfelle det kommer noen itavisen-reklamer som ruller nederst på skjermen ;).

ITAVISEN? Leser ordentlig folk itavisen?

 

Ser på itavisen som en humorblekke, der man kan se hva musikk-journalister tror om IT-verden. Utrolig hvor mye vissvass de gutta der får seg til å skrive.

Lenke til kommentar

ITAVISEN? Leser ordentlig folk itavisen?

 

Ser på itavisen som en humorblekke, der man kan se hva musikk-journalister tror om IT-verden. Utrolig hvor mye vissvass de gutta der får seg til å skrive.

Hva er galt med litt humor i hverdagen? :)

 

Synes faktisk computerworld er hakket verre. Ihvertfall de journalistene som synser om alt uinteressant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...