Gå til innhold

DS vs PSP Grafikk!


Skepan

Anbefalte innlegg

Etter litt tid kommer nok DS til å vise seg å være best.. Men så har vi jo alle de PS horene som kjøper PS sine produkter bare fordi det er status!

Nettopp!

det avhenger jo av hva du selv liker da, du kan jo ikke bare si at DS er best, punktum. jeg har feks bestemt meg for PSP for jeg liker den best og spillene som kommer \ er kommet..(RR, GT4, GTA, Untold Legends spes.) mens andre heller vil ha DS.. har selv lyst til å kjøpe DS pga Mario DS alene, men har ikke råd til begge.

 

just my 2 cents..

Ja selfølgelig avhengiger det av hva du liker. Men utrolig mange kjøper bare PSP fordi den ser kul og hip ut, uten å bry seg om noe annet. Noen forum florerer med disse meningene..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

enig. egentlig bør man ikke prøve å påvirke andre. man bør velge ut av egne hensikter, og egne meninger ang. grafikk, gameplay osv. jeg vil velge DS på grunn av at jeg synes den enkelt og greit passer best for meg.

 

men litt off-topic: noen som vet om pictochat følger med DS fra starten? eller må man kjøpe separat?

Lenke til kommentar

Når det gjelder grafikk,så vinner PSP klart...,men mitt valg er DS da.Jeg har hatt min DS i to dager og er strålende fornøyd med den ;)

Jeg tror DS kommer til å vinne fordi at Nintendo har vært lengre i det håndholdte-spillmarkede,men PSP kommer sikkert hakk i hæl.

DS har flest spennende spilltittler som interesserer meg,mens PSP har bare et spill som interesserer meg,nemlig Metal Gear Acid.

Jeg kommer neppe til å kjøpe PSP,selv om den absolutt ser helt fantastisk ut...,men så jeg sa tidligere foretrekker jeg DS foran PSP

Endret av Sviska
Lenke til kommentar
men litt off-topic: noen som vet om pictochat følger med DS fra starten? eller må man kjøpe separat?

Pictochat er innebygd. Man velger programmet ifra menyen som da kommer opp når du skrur på DS-en.

 

Men nok om det, skal faktisk kvitte meg med DS-en min (til fordel for 12 spill, 400kr og den europeiske versjonen av DS-en). Men fremdeles så har nok nintendo gameplayet på sin side, eller jeg mener, nintendo har ett større potensiale når det kommer til DS-en sin enn det PSP-en har.

 

Jeg gleder meg villt til et nytt pokemon-spill! :love:

Lenke til kommentar

Kommer nok til å kjøpe PSP i første omgang fordi den er bedre på typen spill som appelerer mest til meg (GTA, GT4, RR, MGS osv).

 

Synes personlig at Super Mario Bros 3 og Super Mario World er lysår foran Super Mario 64 og det samme gjelder for Zelda (2d mye bedre enn 3d). Derfor er jeg litt usikker på om jeg skal kjøpe DS, fordi det er platform spillene til GBA som gjorde at den appelerte til meg. Hele marioserien, Castelvania, Donkey Kong, zelda osv. Dette har vel såvidt jeg har skjønt forsvunnet på DS, her er det mest 3d som gjelder og da synes jeg all sjarmen forsvinner.

 

DS og PSP er gode på hver sine områder og jeg _skal_ ha begge :p

Lenke til kommentar

Vel, om noen av de nye håndholdte vil tilby en del tradisjonelle 2D-titler, så er det DS. Jeg vil nesten gå så langt som å si at jeg så langt har sett skuffende mange av denne typen, og skuffende få som utnytter DSens gode 3D-egenskaper. Vi får se hvordan dette blir framover.

 

Når det gjelder hvorvidt Super Mario 64s kvaliteter, kan jeg ikke annet enn å riste på hodet. Om noe spill noen gang har klart overgangen fra 2D til 3D, så er det vel det.

Lenke til kommentar

har fått min :love: psp nå gleder meg så sinnsykt til Ridge Racers kommer om noen dager :):D har bare 32MB minnekort nå da :\

 

noen som har et bra spill å foreslå i tillegg til ridge racers ? jeg har hvertfall tenkt å kjøpe untold legends som kommer 15 mars i usa.

 

EDIT US launch er satt til 24.3 så da er det kanskje ikke noe vits å bestille U-L fra USA..

 

anbefaler lik-sang på det varmeste hvis dere vil importere.. ble sendt i fire tida fra hong kong mandag og kom på døra mi halv to onsdag :) slapp toll og :)

 

skjermen er Krystallklar og ingen døde pixler.. jeg spurte dem om å sjekke den for døde pixler før de sendte den så kanskje de gjorde det ??

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...