TRS Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 kjøpte pre-order kit idag men så først da jeg kom hjem at det står bakpå: "To reserve your copy of World of Warcraft (etellerannettegnher), take this box to the register. Your pre-order purchase today will be applied against the cost of the game when it is available in stores. To claim your copy, return to this store with your pre-order receipt and present it at the customer service counter. A world awaits..." Betyr det at jeg må "manuelt" pre-ordre det i kassen når jeg kjøper det (evt i mitt tilfelle gå tilbake til butikken å bestille det) eller er "pre-order receipt" kvitteringen jeg fikk når jeg kjøpte det, at jeg bare kan ta med meg pre-order boksen og kvitteringen til butikken som "bevis" og forlange en kopi til 100kr mindre når det kommer retail her til lands? prøvde forøvrig å kikke litt rundt i gamle poster etter dette men ble ikke noe klokere.
purpledonkey Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Du har jo pre-ordered spillet når du har kjøpt pre-order-kit. Skjønte ikke helt hva du mente med "Betyr det at jeg må "manuelt" pre-ordre det i kassen når jeg kjøper det (evt i mitt tilfelle gå tilbake til butikken å bestille det)" , men regner med at det er sånn her: "...eller er "pre-order receipt" kvitteringen jeg fikk når jeg kjøpte det, at jeg bare kan ta med meg pre-order boksen og kvitteringen til butikken som "bevis" og forlange en kopi til 100kr mindre når det kommer retail her til lands?"
anon12234 Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 hvis man bestillte over internet så har de vel registrert ditt kjøp i systemet og da får man sikkert automatisk tilsendt med 100kr avslag
Tåkefyrste Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 (endret) Jeg er ikke sikker på om butikken legger av like mange WoW kopier som de har solgt pre-orders, men slik burde det iallefall være. Tror faktisk systemet er så teit de fleste plasser at du faktisk må si fra til betjeningen at de må legge av en kopi til deg, når du kjøper pre-orderen. Det er jo egentlig dette den er der for, men nå har det seg sånn at folk flest kjøper pre-order kun for tilgang til beta, og butikkene vet dette... Snakk om å være utspekulert. Endret 27. desember 2004 av apollox
TRS Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Skrevet 27. desember 2004 (endret) dette er kjøpt i butikk. Jeg bare fant pre-order saken i hylla og gikk til kassa og betalte og fikk kvittering, thats it. Han spurte ikke om jeg ville reservere eller noe når de fikk inn (dersom det går). Så det jeg lurer på er om jeg må stikke tilbake å reservere 1 kopi eller om jeg bare kan gå i butikken med kvitteringen og/eller boksen når det kommer å få kjøpt meg en kopi - pre-order kjøpesummen. Kjøpte pre-order kit for å kunne spille i final beta men også fordi jeg vil ha spillet når det kommer. Rawr Endret 27. desember 2004 av TRS
Blakken Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Dette er veldig enkelt: - Du har en pre-order kit - Du har en Kvittering på pre-order kitten. - Blir oppringt så snart spillet ligger i butikken. - Eller om du ikke gav personalia. Går selv i butikken release dato /m Kvit. og Kit. - Får utgaven du preordera mot fullpris, -100,- kr (som allerede betalt) - Går hjem og installere > spiller.
anon12234 Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 (endret) fortsettelse fra Blakken... -du gror fast i stolen -du mister alle vennene dine -du får nye venner som du bare vet nickene til -du dropper ut fra skolen -du sover ikke -og til slutt tar du selvmord etter noen år da spillet avsluttes. i mine øyne et perfekt liv Endret 27. desember 2004 av Henrik2k
Blakken Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 *Ler* HELT riktig Det som er greit i mitt tilfelle er at jeg drar samboern med meg ned i samma slengen. Og alle vennene mine er på det "nivået" så jeg kommer alt ialt godt ut av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå