Gå til innhold

FarCry: Render - Not supported

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er skjermkortet ditt DX8? I såfall er det problemet.. Før, når jeg hadde Radeon 9200 (DX8 kort), kunne jeg ikke velge render, men nå, med 9800PRO kort, kan jeg velge alle renderne...

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Har ikke hørt om Cartoon grafikk jeg engang, og ikke kan jeg skifte på det heller. Sikkert pga. nille skjermkortet mitt :D (fx5500)

Kan noen ta et screenshot med Cartoon rendering på?

EDIT: fant en interessang ting; http://www.viavga.com/default.asp?PageID=20&Article=12

You can choose to run the game in the default rendering mode, or otherwise check out the improved, paradise, cold and cartoon render modes. These can all be accessed in the console by typing: \r_rendermode X (X being 0 - 4). Rendermode 3 (cold) is particularly eye catching, giving a more realistic shade to textures. Rendermode 4 is also rather interesting, painting a cartoon-like outline around everything, giving the game a completely new look. It's worth experimenting with these render modes to achieve a look and feel that you like gazing at the most.
Dette skal testes :D

Funka fint det, bare skriv \r_rendermode x (x = 1-4) 1 er vanlig. 2 er paradise. 3 er cold og 4 er Cartoon.

Endret av xantir`
  • 1 år senere...
Skrevet

Som nemnt i tidelgare innlegg er det truleg skjermkortet ditt som ikkje er godt nok. Det kan og vere at du ikkje har grafikknnstillingane høgt nok. Trur du må kjøre med minst "medium" for at du kan bruke dei forskjellige renderane.

Skrevet

Dummeste jeg har hørt!! X800 serien er DX9.0 kompatible..

Var de som kom bundla med HL2, ett spill som brukte DX9.0 Fullt ut..

Jeg har X800XT og kan velge alle samma.. Samme kan broren min på sitt X800 (GTO, tror det er GTO) Pro.

Kanskje det er driverene dine..?

Noe som er helt sikkert er at det ikke er skjermkortet ditt..!

Skrevet
Dummeste jeg har hørt!! X800 serien er DX9.0 kompatible..

Var de som kom bundla med HL2, ett spill som brukte DX9.0 Fullt ut..

Jeg har X800XT og kan velge alle samma.. Samme kan broren min på sitt X800 (GTO, tror det er GTO) Pro.

Kanskje det er driverene dine..?

Noe som er helt sikkert er at det ikke er skjermkortet ditt..!

6542992[/snapback]

Trådstarter har ikke nevnt noe om hvilket skjermkort han har... Ettersom det ikke vil fungere hos ham er det naturlig å anta at skjermkortet ikke støtter dx9.

Skrevet
GeForce 6800XT

Står bla "DX9 Shader Model 3.0" på pakken.

Lastet ned patch men fungerte ikke. =/

6543976[/snapback]

Prøvd å legge inn skjermkort og hovedkort drivere på nytt igjen? Mulig feilen ligger der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...