Gå til innhold

For mange whinere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri cheatet før og vil heller ikje jøre ;) .Men hvorfor kaller folk meg cheater nesten hele tiden? Jeg har kanskje spilt cs en del lenge(nesten 2 år) nu og har blitt enn del skilla. F.eks her om dagen da jeg og en kompis spilte på en tysk server, ble både jeg og han anklaget flere ganger for cheat. Derretter ble vi truet av en norsk spiller om at han hadde ipn våres og at han skulle rapportere dette til valve. Hvorfor må folk være slik? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg hørest det faktisk ut som om du cheater, siden det er et kjent faktum at 90% av alle som "tester" cheat spiller på svenske og tyske servere.

Hvorfor ellers skulle du spille der (bortsett fra at tyske spillere er generelt dårligere en svenske, men dette skulle ikke ha noe å si for en skilled spiller som deg)?

Skrevet
For meg hørest det faktisk ut som om du cheater, siden det er et kjent faktum at 90% av alle som "tester" cheat spiller på svenske og tyske servere.

Hvorfor ellers skulle du spille der (bortsett fra at tyske spillere er generelt dårligere en svenske, men dette skulle ikke ha noe å si for en skilled spiller som deg)?

Ett latterlig innlegg. Selv om en person spiller på tyske eller svenske servere trenger ikke dette bety at han/hun jukser.

Hvor fikk du forresten det tallet fra? Siden det er ett faktum....

Skrevet
Jeg har aldri cheatet før og vil heller ikje jøre ;) .Men hvorfor kaller folk meg cheater nesten hele tiden? Jeg har kanskje spilt cs en del lenge(nesten 2 år) nu og har blitt enn del skilla. F.eks her om dagen da jeg og en kompis spilte på en tysk server, ble både jeg og han anklaget flere ganger for cheat. Derretter ble vi truet av en norsk spiller om at han hadde ipn våres og at han skulle rapportere dette til valve. Hvorfor må folk være slik? :(

hmm....spillte nettop på en tysk server. Kor en hadde blitt anklaget for cheat..... headshot vær gang han drepte noen. Og tyskerne klikka jo helt :)

Skrevet

Blir sliten av å spille CS jeg :no:

Spill Half Life: Deathmatch! Der er det nesten aldri noen som sier noe og hvis de gjør det er det GG og lignende! Mye hyggligere :love:

Skrevet

Ett latterlig innlegg. Selv om en person spiller på tyske eller svenske servere trenger ikke dette bety at han/hun jukser.

Hvor fikk du forresten det tallet fra? Siden det er ett faktum....

Erfaring.

Skrevet

OH- mein Gott, verdammen Sie Überbrücker. Wenn ich Sie finde, töte ich Sie. Ich bin Laden!

En norsk spiller? Hmm, var nok ikke meg. :innocent:

Hehe, seriøst, det var ikke meg. Håper virkelig ingen tror det nå.

Jeg bruker å være på tyske servere, fordi jeg eier alle der. På norske servere er det som om jeg er en tysker, og alle andre er norsker på en tysk server. :!:

Skrevet
husker du nicket til de som drev på å anklaget deg for cheat?

nope...klarer ikke å huske dem akkurat nå. Hvorfor vil du vite det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...