steffis_11 Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Jeg har CS; Condition Zero originalt og jeg har opprettet en Steam-konto. Men når jeg prøver å joine en server online, kommer det opp et vindu som reklamerer for diverse Steam-produkter og nederst i vinduet står det: "Register a Cd-Key I already own". Når jeg gjør det, kommer det fram at CD-Key`n allerede er i bruk. Jeg har lånt vekk spillet mange ganger, så det kan hende at en av vennene mine har brukt koden min... I så fall, går det an å få slettet denne kontoen? Er det noen som kan være så snille å hjelpe meg?
Kanetheheatsink Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 tror ikke det var så smart å låne bort cd-keyen skaff ny.
Complexity Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 det går ikke ann å slette en cd-key fra en konto!! så du må nåkk kjøpe ett nytt exemplar.. anbefaler hl2.. så får du cs source med på kjøpet :thumbup foresten: steam suger.. mange jeg kjenner har "mistet" sin cd-key fordi de hadde "stjålet" den!! noe di ikke har hjort.. de har kjøpt spillene og har orginale cd'er!! STeAm SuGeR!
Kanetheheatsink Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 var så heldig å få 2 cd-keyer i samme pakke jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå