Gå til innhold

Meninger om Razer DiamondBack


Anbefalte innlegg

Tjah, vet ikke helt... musa går det antageligvis greit for, det er verre med andre enheter som er koplet til USB (siden alle enhetene blir påvirket). Har også hørt at USB-portene har klikka på noen hovedkort (og man har måttet flashe BIOS, og/eller reinstallere hovedkortdrivere).

 

Jeg kjører min på 500MHz nå, det fungerer da finfint (har DB og ASUS AN8-SLI Deluxe)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tjah, vet ikke helt... musa går det antageligvis greit for, det er verre med andre enheter som er koplet til USB (siden alle enhetene blir påvirket). Har også hørt at USB-portene har klikka på noen hovedkort (og man har måttet flashe BIOS, og/eller reinstallere hovedkortdrivere).

 

Jeg kjører min på 500MHz nå, det fungerer da finfint (har DB og ASUS AN8-SLI Deluxe)

Hmm, jeg har Asus A7N8X-X. Det er jo på langt nær så nytt som ditt. (nForce2)

Synest musa virker fint jeg, så da har jeg den slik den er :)

 

Takk for raskt svar :)

 

Edit: Leif...

Endret av BaX
Lenke til kommentar

den fungerer jo helt fint..

men oppsettet.. no forbanna søppel

win controll greia..kan man ikke settedet på en side av musa ?

å jo..

 

Knapp 4 (fremre): Advanced

- on-the-fly-sensitivity

- macro (alt + pil høyre)

 

Knapp 6 (bakre): macro (alt + pil venstre)

(Her er det mulig å bruke assign a key - backspace også, men jeg foretrekker alt + venstre av grunner nevnt nedenfor)Knapp 4 (fremre): Advanced

- on-the-fly-sensitivity

- macro (alt + pil høyre)

 

eller ikke..fikk ikke knapp6 til å fungere sånn

 

drev å testet igår,det jeg kom fram til da.

jeg skulle ha wincondrol (back) på høyresiden fordi jeg bruker musen på venstre hånd.så jeg satte den til venstrei oppsettet måtte bytte plass på click og menu for dinne ble også speilvendt (vindte ikke at det var normalt å ha motsatt)

 

og da var det egentlig ganske greit

så testet jeg minesweper.. gikk ikke ann å trykke begge knappene samtidig

 

hvor dårlig er det..

så jeg måtte bytte tilbake til høyrehendt og så har jeg nå klart å sette (back alt+venstre) på det som da er nr 5 men nr 7..klarerikke få fram (alt+høyre) der

 

og hvorfor er det knapp 4 som skal være så spesssiel kunne man ikke hatt alle funsjoner på alle knapper..

 

så ja..grei mus søppel programvare

Lenke til kommentar

Jeg har brukt denne siden begynnelsen av desember, ingen problemer med den, har den på qpad med qpad sine egne skates som de kaller glidz, meget digg mus, ligger godt i hånden (jeg har store hender) og flyter som på en isplate.. utrolig sexy.

 

Har ikke fått noe "hvinende" lyd fra noen knapper.. så vet ikke helt hva det er, de har vel vært uheldige de som har fått det rett og slett..

 

terningkast 6 uten tvil

 

(har prøvd alt fra logitech mouseman wheel, logitech dual optical, logitech mx 510, Intellimouse 3.0, Intellimouse 4.0 før)

 

Uten tvil den beste av alle ovennevnte mus :thumbup:

Lenke til kommentar

jeg var strålende førnøyd med denne musen til igår... da begynte den og kople ut, og slå seg av... musa bare sånn helt uten videre slår seg av, så jeg må starte pcn på nytt for å få musa til å virke igjen. Dette er jo ikke holdbart i det hele tatt hatt musa siden januar og den skal ikke jo ikke bli "ødelagt" på 1mnd med gaming. Er det noen som har opplevd det samme? Eller har peiling på hva dette kan skyldes?

 

Ivar

Lenke til kommentar

okej, ja jeg har ingen aning om hva det er... men så har det seg sånn da at jeg har vendt meg til razer musa, og har ikke tid å vende meg til noen andre muser nå.. har et viktigt LAN om 3dager... Så ingen som har noe peiling, tror jeg skal prøve uten drivere og se hvordan det går...

 

 

Ivar

Lenke til kommentar

jeg har hatt mx300 noen år nå..

så har jeg fått db nå.største forskjellen er knappene...

dem erjo så lette å trykke ned når jegleser vg trykker jeg ufrivillig på reklamene og masse piss..

varogtestetpappa sin maskin medenannen mus var ike noe problem der..

skaljegliksomsitte med fingerne opp når jeg ikke skal trykke på noe?

knapp 5 er forensten ødelagt på min..sier ikke klikk når jeg trykker engang

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg er veldig fornøyd med min, men synes at IE 4.0-en jeg hadde før var en del mer ergonomisk. Jeg tenker egentlig ikke så mye over det, men når jeg gjør det kjenner jeg at musen kunne vært høyere. Likevel synes jeg den er bedre å holde i enn mx 510; jeg finner liksom aldri ut hvor jeg skal ha den siste fingeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...