Gå til innhold

kjøpe psTWO i england?


Azzbicker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg gidder ikke vente lenger på norske butikker... og det er faktisk penger å spare hvis man kjøper fra england. :cool:

 

Men har et spørsmål før jeg bestiller:

Er det lik strøm kontakt i england som i norge? og hva hvis det ikke er det? :ohmy: hvordan kan jeg få tak i dette?

 

takker for svar. :xmas:

 

EDIT: Jeg vet at det er PAL filsystem.. så er bare strømkontakt jeg er bekymret over..

Endret av Azzbicker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig det er like mye strøm som går gjennom ledningene der borte og, men etter hva jeg husker hadde de helt andre kontakter enn vi har. Litt gammeldagse, 2-pin kontakter, synes jeg og huske. En stepdown convertor (tror jeg det kalles) kan sikkert fåes kjøpt flere steder. Det finnes mange som denne men det er for apparater kjøpt i Asia eller USA.

 

Si fra hvis du finner noe, hvis ikke kan jeg hjelpe deg.

Endret av Haarball
Lenke til kommentar

På stepdown'ene på Lik-Sang omtaler de 110v som noe som omfatter hele Europa, så jeg regner med at det inkluderer England.

 

"Connect your Japanese/US game console to European/Australian 220V sockets"

"Comes with a UK plug (travel adapter for other European, American countries and Australia is needed)"

 

Er nok bare støpselet som skiller England fra Europa.

Lenke til kommentar
På stepdown'ene på Lik-Sang omtaler de 110v som noe som omfatter hele Europa, så jeg regner med at det inkluderer England.

 

"Connect your Japanese/US game console to European/Australian 220V sockets"

"Comes with a UK plug (travel adapter for other European, American countries and Australia is needed)"

 

Er nok bare støpselet som skiller England fra Europa.

Hvor fant du de tekstene der?

Lenke til kommentar
Jeg brukte et reiseadapter fra Clas Ohlson da jeg var på Londontur, fungerte fint... Den konverterer bare kontakten, spenningen er den samme.

ja.. men jeg trenger en fra engelsk til norsk støpsel... :w00t:

 

så noe belkin greier på amazon.co.uk ...men de sender ikke slikt til norge... de sender kun spill og konsoller (som forøvrig er bestilt (ikke konsollen... bare alt tilbehør... spill, kontroll memcard osv) :D )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...