Gå til innhold

Satt å lekte litt med Photoshop...


friction

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her en dag fant jeg ut hvor interessant det virkelig var å bruke Photoshop.

Fint for deg. Velkommen etter.

 

Ble fornøyd med resultatet jeg, hva synes dere?

Det gir meg ingenting. Det tar meg kanskje 20 sekunder å lage et bortimot identisk bilde. Selv om det er vanskelig å innse i starten, så er du langt fra den første som kaster en haug med filtere og effekter oppå hverandre og tror det er originalt.

Lenke til kommentar
Her en dag fant jeg ut hvor interessant det virkelig var å bruke Photoshop.

Fint for deg. Velkommen etter.

 

Ble fornøyd med resultatet jeg, hva synes dere?

Det gir meg ingenting. Det tar meg kanskje 20 sekunder å lage et bortimot identisk bilde. Selv om det er vanskelig å innse i starten, så er du langt fra den første som kaster en haug med filtere og effekter oppå hverandre og tror det er originalt.

Takker for flott bildekritikk! :D

Lenke til kommentar
Her en dag fant jeg ut hvor interessant det virkelig var å bruke Photoshop.

Fint for deg. Velkommen etter.

 

Ble fornøyd med resultatet jeg, hva synes dere?

Det gir meg ingenting. Det tar meg kanskje 20 sekunder å lage et bortimot identisk bilde. Selv om det er vanskelig å innse i starten, så er du langt fra den første som kaster en haug med filtere og effekter oppå hverandre og tror det er originalt.

Nemmen så flink du er da! Den perfekte måten å ødelegge gleden for en nybegynner. Fy skam!

Lenke til kommentar

Hvem som helst kan bruke filterne i photoshop, bruker du de ferdiglagde filterne på den måten blir det liksom litt billig, ser stadig plakater/flyers/ads hvor det har vært brukt prefabrikerte filtre, 1: det er fælt å se på 2: det er synd å se at designere ikke gidder legge litt mer sjel i arbeidene sine 3: at folk er så dumme at de betaler 1000vis av kroner på noe de kunne ha gjort selv hjemme. Men filtrene har sin funksjon også! Jeg tok å rippet en Photoshop tutorial cd fra en Photoshop bok jeg hadde lånt på biblioteket for et par år siden, og der er det mange eksempler på ting du kan bruke filtrene til, ikke bare som effekter..

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar

Som tidliger sagt er det ment mer som en avatar/logo/profilbilde eller hva dere vil ha det til, ikke et bakgrunnsbilde eller i det hele tatt et bilde. Klart det er kjedelig å se på, det er jo bare en farge, en sirkel, litt blur...

 

Alle kan kopiere et bilde, men opplegget er at man skal komme på noe, ikke kopiere det!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Her en dag fant jeg ut hvor interessant det virkelig var å bruke Photoshop.

Fint for deg. Velkommen etter.

 

Ble fornøyd med resultatet jeg, hva synes dere?

Det gir meg ingenting. Det tar meg kanskje 20 sekunder å lage et bortimot identisk bilde. Selv om det er vanskelig å innse i starten, så er du langt fra den første som kaster en haug med filtere og effekter oppå hverandre og tror det er originalt.

Direkte latterlig å melde!! Ingen vits å disse folk bare fordi du mener du selv er så kreativ og erfaren. Det er en føste gang for oss alle..... :)

Lenke til kommentar

tro meg, er ikke lenge siden jeg satt og gjorde akkurat det samme som deg :) hvis du er ute etter å lage noen kule "effekter" så foreslår jeg www.good-tutorials.com !

 

brushes er kos å bruke i PS, vil si meg selv som enda på nybegynner stadiet, men bruker ikke filter, men brushes :) bruker PS til layouts og signaturer ect. for det meste :)

Endret av Lucas
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...