Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 24

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Når bestillte du, sånn ca klokkeslett?

20 minutt etter midnatt

Du da?

- ånei, var ikke quota fra meg, hehe. Men la gå!

Endret av _Marillion_
Videoannonse
Annonse
Skrevet
ubekreftet 1 CL-W0005 Big Water Cooler 402.41 402.41

Det er det som står hos meg! Er det noe jeg har oversett som sier når det kommer?

Mvh Audun Hagen

404.41 er prisen uten mva, men det visste du vel. På min ordrebekreftelse står det slik:

1 CL-W0005

THERMALTAKE Big Water Cooler

Ubekreftet: 2005.01.08 402.41 402.41

Skrevet

Min står ubekreftet 08.01.2005. Det vil vel si at jeg får det om noen måneder. Husker når de først avaterte for dette settet på psdata men hadde ubekreftet.........(dato). Da tok det vel en 3 måneder (korrekt meg hvis jeg tar feil) før de fikk det på lager. Har nemlig hatt øynene mine på dette settet en stund nå. Men siden det tok såååå lang tid tar det sikkert like lang tid nå. Men kan hende de er mer effektive nå. La oss alle håpe det! :yes:

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Nå må jeg ha nytt kabinett også... Egentlig en lite økonomisk investering dette her :)

Skrevet

Mitt ble levert direkte til terminalen her (kristiansand, sørlandsparken). det betyr at jeg kan hente det i morra! :D Ligger ikke psdata i arendal? De gidder altså å kjøre "helt" hit for å levere det. jaja, gg psdata.

Skrevet
Hmm, jeg bestillte det ganske tidlig på julaften, burde de ikke ha sendt det til nå?

Kommer an på når du bestilte. Bestilte du innen 45min etter tilbudet kom får du snart. hvis ikke kan det ta litt tid.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...