Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 24

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jesus! Dette var litt av ett tilbud ja. Regner med de sparte det beste til slutt. ;)

*være ekstrem fristet men har andre prioriteter* :(

Edit: Lenge siden eg har sett så mange inne på en tråd. :!:

Endret av SnowDOG_
Gjest Slettet+9018234
Skrevet

ammaz: Spørsmålet mitt f.eks ;)

Gjest Slettet+9018234
Skrevet
har dette hovedkortet på serveren;

Men ser ikke noen direkte likhet med hva som er gjort i testen til overclocker's cafe (bilde her: http://www.overclockercafe.com/Reviews/coo.../pics/1013.jpg)

Regner vel med at alle er i ekstase og ingen har tid til å svare..

linken funker ikke her.. ;)

var en parentes for mye:

sånn:

http://www.overclockercafe.com/Reviews/coo...r/pics/1013.jpg

Skrevet
har settet allerede jeg.. tihi *peke på alle som må vente til midten av mars før de får det* :p

thihi *peke på deg som måtte betale dobbel pris* :p

Skrevet (endret)

ahh... du hadde bare lagt til en ")" på slutten av url'n, derfor det ikke funka..

ser det er socket a, og da bruker du ikke de 4 festehullene.. følger med egen klips slik at man kan bruke det på socket a :)

edit: ")" heter visst parantes ja :p

edit2: cremaster - har bare et crappy 1mp cam, og kvaliteten suger.. kan fikse det i morra(i dag) ellerno :)

Endret av _ammaZ_
Skrevet
Sykt billig :dontgetit:

velkommen etter :p

i flere tester man kan lese om dette settet, står det at vanntanken lekker: dette er feil(hvertfall hos meg), og det er heller ikke beregnet å bruke denne til annet en påfylling.. :)

Gjest Slettet+9018234
Skrevet
ser det er socket a, og da bruker du ikke de 4 festehullene.. følger med egen klips slik at man kan bruke det på socket a

Yes, er socket A. Men dette var kjekt å vite. Da er det vel nesten bare å bestille. Begynner å bli lut lei 1 stk server som står å durer i klesskapet. Noise away you go!

Takker for svar og fortsatt god jul.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...