Alt-Ctrl Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 leste akkurat denne posten http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...tmp=1#post66084 Tror jeg venter litt med å kjøpe spillet, høres ut som et kjipt problem. Noen her som har erfaringer?
TeddyErt Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 (endret) spillet har ikke kommet ut i europa enda... eneste erfaringer er ifra open beta, og dermed fikk ping på 500-600. Det gikk overraskende bra å spille med så høy ping selv om man kunne merke den godt når man plukket opp ting. Endret 23. desember 2004 av TeddyErt
Scrubs Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Er alltid noen som ikke er helt fornøyd med et spill.... Men uansett hadde wow store problemer da det kom ut fordi det solgte så mye, og det kom flere folk enn dem hadde regna med. Ellers har det gått bedre enn de fleste mmorpgs og det er endel Cs og b-net folk som klager siden dem ikke er vandt med det.
Zindre- Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Har noen jeg vet om i Usa og de har nesten ikke had noen problemer med det...
Zlash Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 (endret) Det er ikke på langt når så ille som han beskriver. My server (Gorefiend) has had two crashes today. The login server has been having countless problems today over the span of 4+ hours. How many times have servers and the login server been having trouble in the last week? It's an insane amount, you guys even outdo SoE. You patch during prime-time, not night-time. Good idea, whoever thought that one up should be ushed into the fabled halls of the brightest Mensa members of all time. To krasj etter å ha spilt i 10-12 timer? Kanskje jeg burde ramse opp problemene i andre spill som SWG, EG, Planetside (som siden relase har hatt ekstreme minnelekkasjer). Det eneste spillet som etter min mening har bedre stabilitet er Eve Online. De patcher i "prime time". Ja skal Blizzard holde alle i beredskap om natten i tilfelle noe kan gå galt? Hva med eksterne selskaper som er med i driften, skulle de vært oppe hele natten for å sørge for at alt fungere? Husk også at verden er rund. Det vil alltid være noen som ikke er fornøyd med tiden patchene kjøres ut på. Det MÅ gjøres samtidig overalt. Vært mye problemer med loginserveren i det siste, men nå har ikke spillet vært ute i mer enn en knapp måned. EQ2 sine servere var nede i over 40timer i helgen for å sammenligne. Issues like loot lag still exist... this has been around since the days of beta. GM responses take upwords of 3 hours... I'm sorry, but if I'm paying $15 a month on top of the $40 game cost, I want a response in at least an hour, and not this tag back and forth petition crap (at 3 hours a reply) either. De holder på å ansette flere GMs. Dette tar tid, men vil bli bedre etter nyttår. Det er litt småproblemer med "loot-lag". Men i de to siste ukene syntes jeg dette har bedret seg kraftig og blir bare bedre. Hvis du forventer at et mmo spill skal være perfekt uten noen bugs eller problemer tror jeg du må lete lenge. MMO-spill har en mer krevende oppgave for å skape stabilitet. Det er fler faktorer inn i bildet iforhold til tradisjonelle spill. De fleste som klager på forumet er de som har spilt i 16++ hver dag og plutselig ikke får loggget inn på 20min. Midt tips er å ikke lese forumene. Endret 23. desember 2004 av Zlash
Alt-Ctrl Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Skrevet 23. desember 2004 Hvis du forventer at et mmo spill skal være perfekt uten noen bugs eller problemer tror jeg du må lete lenge. Bedre å si det der til han fyren tror jeg Midt tips er å ikke lese forumene. Hvorfor?
Zlash Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 (endret) Hvis du forventer at et mmo spill skal være perfekt uten noen bugs eller problemer tror jeg du må lete lenge. Bedre å si det der til han fyren tror jeg Midt tips er å ikke lese forumene. Hvorfor? Ja selvfølgelig, blir bare litt irritert når slike ting kommer opp på WoW forumet. Var ikke siktet mot deg På forumet vil det være sytepaver som ikke har noe annet å gjøre enn å klage. De fleste som liker spillet er in-game og jobber med å få tak i en ny rustning eller et nytt sverd osv. Det å bruke meningene på forumet for å bedømme et spill er svært lite representativt. Her vil du finne en veldig liten gruppe som tror de snakker for alle når de gir uttrykk for hva de mener. Det er uansett et par måneder til du får se spillet i europeiske butikker, skulle ikke forundre meg om mange av problemene er løst til da. Endret 23. desember 2004 av Zlash
M@R7!N Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Leste på wow-forumet for en stund siden om folk som whinet helt sinnsykt over at serverene skulle ha en downtime på 1 time (!) pr. dag.. Noen blir aldri fornøyde
arnesef Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Det er da lov å klage å syte også, så får vi andre heller bare la være å høre på det de sier.
KompleX Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 De fleste ofisielle spill forum (spessielt MMORPG forums) er for det meste kun fulle av whining... Det må man bare venne seg til. Og at wow "ikke er fult så bra" nekter jeg å tro bare pga en dude som har hatt problemer med ping...
JRL Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 (endret) får ikke helt frem den linken, men antar at det har noe med lag å gjøre. Jeg spiller på US nå, og merker ingen lag! liger på 200ms konstant. Har aldri hatt noe problem med det. Har litt problemer med mitt ATi kort med at det krasjer av og til, men det skjer ikke ofte. Når wow blir sluppet i EU blir det garantert masse lag, men det er jo fordi folk ikke har fått spredt seg rundt på serverne. Jeg vet det var slik i US, men etter en ukes tid (når jeg kjøpte det) så var det meste over. Og dere som har spilt SWG, blir nok veldig fornøyd med hvordan lagen er her. Gikk opp for meg i WoW hvor ille SWG var når det gjelder lag. Opplevde også en bug på selve charn min, hvor jeg manglet noen pet skills som jeg egentlig skulle ha. Sendte en ticket til GM, gikk noen timer senere så forsvant bare ticketen og skillene hadde komment tilbake, fikk så en mail hvor de beklaget probleme og det "trege" svare fra dem. Er veldig positiv til Blizzard så langt! Men når man kommer fra et SOE spill er det vel ikke så rart heh Endret 24. desember 2004 av JRL
Blakken Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Dette er bare en stor crybaby amerikanere. /ignore
haarod Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Jeg syns WoW er et kjempespill. Jeg har spilt den siste tiden på *forbudt* serverne. Og jeg har fra 500-2000 i ping, og jeg synes dette går kjempefint. Eneste jeg lurer på er åssen det blir å spille på EU servere med rundt 100 i ping
haarod Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Jeg syns WoW er et kjempespill. Jeg har spilt den siste tiden på *forbudt* serverne. Og jeg har fra 500-2000 i ping, og jeg synes dette går kjempefint. Eneste jeg lurer på er åssen det blir å spille på EU servere med rundt 100 i ping
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå