JoeDohn Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Greit nok, Locomotion har ingen bugs som har plaga meg, men det har definitivt rom for forbedringer, hvis det skal kunne ha like lang levetid som forgjengeren. Og levetida kan forbedres med bitte små håndgrep, som ikke skulle være så alt for vanskelige - dette må da Chris Sawyer også være klar over? Ting som oppkjøp av konkurrenter, flerspiller for flere enn to personer og subsidier er jo ikke for mye forlangt av dette spillet? Sannheten er jo at spillet ikke er rørt etter utgivelse, antakelig glemt av Atari allerede, og det frustrerer litt. Selv om spillet var veldig moro når det kom ut så tapte det seg litt etter hvert, i motsetning til sine legendariske forgjengere. Noen som har tenkt samme tankene?
iMarius Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Er enig i dine utspill. De kunne også laga større brett synes jeg..det var noe jeg savna på transport tycoon også. MEN, (litt off topic) nå er det noen som driver å modifiserer Transport tycoon deluxe (TTD) så til de grader. Det kalles OpenTTD . De har nylig klart å lage en stabil multiplayer med mulighet for 8 spillere og de driver på med å lage MYE større brett . De bretta som er i ttd idag er vel 256*256 mens de største brettene som OpenTTD-crewet tester nå er 4096*4096! det er like stort som 256 standardbrett tilsammen..Men dette krever syke mengder med ram for å drive så det er nok 1024*1024 som blir brukt mest (ikke så lite brett det heller ) Det er også gjort en rekke forbedringer + blitt laget tilleggsfunksjoner i OpenTTD i forhold til vanlig TTD.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå