Gå til innhold

Hva spiser folk på LAN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe som er utrolig digg etter å ha vært på lan i maaang timer er det å kjøpe deg en helt vanlig bagett uten noenting, og et par lunchkaker :D Det er tilfredsstillende, det..

Ellers så går det vanligvis i et som er lettest å skaffe(blir ofte ingenting :p ) og så tar pengene slutt... Har skjedd 2 ganger på store lan at jeg har blakka meg dagen før det slutter, og må leve på brus de siste timene.. Da er det digg å komme hjem, da (:love: vanlig mat da)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Pizza (helst Big One, Grandiosa er jo papp med en dæsj tomatpuré og litt ekkel ost), Chips, Ostepop, Cola og baguetter går det i her! :D

Endret av @kd
Skrevet

Spiser: brødshive, potetgull, rundstykker, smultringer, :dribble: lakris, middagen tar jeg på gatekjøkken (f.eks feitbua) eller tar mg en tur hjem.

Drikker: Eplejus, brus (ingefærøl er gått :p ) vann og hvis jeg skal på fest så blir det av den sterkere sorten.

Skrevet

jeg pleier ikke å ete noe på lan jeg (eventuelt pottis hvis det er noe)

jeg pleier å drekke monsterlige mengder kaffe og røyke som en dampmaskin.

drakk så mye kaffe at jeg spøy engang (spyet var helt svart)

kunne ikke noe for det kaffen var så digg :!:

Skrevet

:laugh:

Jeg må nesten le litt av de som sier at Grandis smaker papp og sier at de spiser Big One :p

De smaker forskjelig, men alt i alt smaker begge papp. Skal du virkelig være antigrandis og "pappsmaken" så bestill noe fra Peppes, Dolly Dimples eller andre Pizzeriaer.

Skrevet
:laugh:

Jeg må nesten le litt av de som sier at Grandis smaker papp og sier at de spiser Big One :p

De smaker forskjelig, men alt i alt smaker begge papp. Skal du virkelig være antigrandis og "pappsmaken" så bestill noe fra Peppes, Dolly Dimples eller andre Pizzeriaer.

*riste på hue.*

Skrevet
jeg pleier ikke å ete noe på lan jeg (eventuelt pottis hvis det er noe)

jeg pleier å drekke monsterlige mengder kaffe og røyke som en dampmaskin.

drakk så mye kaffe at jeg spøy engang (spyet var helt svart)

kunne ikke noe for det kaffen var så digg :!:

hahaha :D

Skrevet

ja, sant det.. når man først skal være usunn et par dagen så kan man jo bare fyre på med all goddis!! og KUN Cola

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...