Gå til innhold

Hva er det BESTE spillet du har spillt?


Anbefalte innlegg

Nå som det finnes en tread om de værste spillene folk har spillt, fant jeg ut at forumet trengte en tread om de beste spillene folk har spillt :whistle:

 

Gjerne fortell hvorfor du syntes akkurat de spillene er dine favoritter :thumbup:

 

min favoritt: Monkey island 3

 

Fordi det er en artig historie

Endret av bobjan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spillt mange bra spill, men akkurat nå spiller jeg Lord of the rings - Battle for middle earth, og det må være det beste spillet jeg har vært borti!

 

Jeg har alltid vært en stor fan av C&C serien og har spillt dem alle. Da jeg også er en stor fan av Tolkiens herlige verden, både i bokform og film, så er dette en kombinasjon som bringer meg til himmels.

Sitter virkelig å koser meg over stemningen i spillet, samt gameplayen gjør at det er intenst, spennende og lettfattelig. Dette er virkelig et spill som det klør i fingrene av, og som jeg nesten ikke kan la vær å legge fra meg.

 

Det at du kan spille begge sider både i multiplayer og singelplayer øker levetiden betraktelig, og jeg kommer nok til å spille dette spillet langt uti nyåret og litt til.

Grafikken er vakker og stemningsfull, lyden er detaljert og varm. At spillet følger lisensen slavisk har i dette tilfellet ikke vært noe negativt. Heller mot det positive så lenge de har klart å gjengi sjela i LOTR på en så genial måte. Alt er skikkelig gjennomført. Til og med menyene er noe av det vakreste jeg har sett.

 

Hvis du liker RTS spill og LOTR så er dette spillet et absolutt must! Julen kom tidlig i år (9 desember ;) ) , og den kommer til å vare til lenge over påske neste år!

 

God jul alle sammen... :)

 

PS: Irriterer meg fremdeles grønn over at jeg ikke kan spille det på høyere oppløsning enn 1024*768 som jeg har forklart i en tidligere post her. Hvis noen har en god løsning på dette så ville jula blitt enda bedre for meg! ;)

Endret av d0berman1
Lenke til kommentar

Colonization, C&C/WC2 og Quake:TeamFortress er vel de spillene jeg har lagt ned mest tid i gjennom årenes løp, så det må vel bli ett av dem...

 

Colonization fordi jeg liker settingen bedre enn Civ (pluss at grafikken var mye bedre), og du har veldig få restriksjoner på spillingen.

 

C&C/WC2, begge to er utrolig artige, men bruker units forskjellig.

C&C store slag, mange enheter tilatt, fengende story.

WC2 færre enheter tilatt, flere oppgraderinger, grei story.

 

Q:TF, det beste som har skjedd MP. Dessverre gikk utviklerne vekk fra Quake over til HL, fordi Q2 var visstnok for tregt og det var ikke HL.........................

Og hvor ble det av TF2?!

Sorry, men litt :mad: på det temaet....

Lenke til kommentar

vert umogleg å utrope kun ein vinner som det beste spelet eg har spelt. eg kan trekke frem nokon spel som ligger heilt i toppen (kjem sikkert til å glemme nokon).

 

super mario: det første spelet eg fekk på min gode gamle nintendo. har mange gode minner frå den tida.

 

nolf1&2: fekk nolf 1 til konfirmasjonen og vart hekta med ein gong, nolf2 var ein super oppfølger. dette er utroleg artige spel med mykje humor.

 

max payne1&2: også to kjempe spel. ingen ting er som å kaste seg (i sakte film) inn i eit rom fult med fiendar og ta den eine etter den andre før du lander på bakken.

 

far cry: etter å ha følgt med dette spelet sidan begynnelsen, var det flott å sjå at det infridde så bra. dette spelet har det meste, og byr på mange timer med moro.

 

kan sikkert trekke fram mange andre gode spel som absolutt fortjener å kome på lista over mine beste spel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...