janfredrik Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Hei, dette er bare en bagatell men lurer alikevell på dette: Har en nokså god pc, som skal ta spillet utmerket. Og første gang jeg installerte Battlefield Vietnam så lagga ikke den Dice logoen ved oppstart. Så koblet jeg skjermen til en eldre pc, og da hakket ikke Dice logoen på den eller, det som den alltid pleier. Når jeg byttet over til den nye pcen igjen så lagget det på den Dice logoen.. (Spillet lagger ikke bare denne dice) Noen som vet hvorfor?? Som sagt.. Bare en bagatell..
So|o Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 I selve spillet da? Funker det greit.. er vel det som er viktig
janfredrik Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 I selve spillet da? Funker det greit.. er vel det som er viktig Ja i spillet fungerer det.. Som sagt: bare en bagatell..
Jankee Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Selv om spill er programvare så overstyrer en egen kategori om "programmet" den generelle programkategorien.
Lucas Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 hadde også en periode da det "lagget" under oppstart, men ble borte etter en stund, sjekk for spybots,virus ect...
War Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 (endret) oj, jeg hadde akkuratt samme problem , bare at jeg husker ikke hvorfor ? eller hva jeg gjorde. har du directX9c? skal finne tilbake til de gamle svarene jeg fikk Jeg fikk som svar ,oppdater skjermkortdriverene dine geforce 1 driver? og ati 3stk? +directX9c Etter jeg gjorde det sluttet det å hakke i oppstartsvideoen (og da satt jeg med et 64 mb kort) Endret 23. desember 2004 av War
janfredrik Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Skrevet 23. desember 2004 Har DirctX9c, og tror jeg har de nyeste drivererene til skjermkortet (Oppdaterte for en mnd siden).
Croyfer Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Har DirctX9c, og tror jeg har de nyeste drivererene til skjermkortet (Oppdaterte for en mnd siden). En måned er ganske lang tid... Prøv å se om det er kommet noen oppdateringer siden sist...
janfredrik Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Skrevet 23. desember 2004 Har DirctX9c, og tror jeg har de nyeste drivererene til skjermkortet (Oppdaterte for en mnd siden). En måned er ganske lang tid... Prøv å se om det er kommet noen oppdateringer siden sist... Ok, jeg vet ikke helt hvilken driver jeg skal laste ned da.. Noen som har en link til den nyeste driveren til Ati Radeon 9800 Pro Atlantis.?
Croyfer Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Har DirctX9c, og tror jeg har de nyeste drivererene til skjermkortet (Oppdaterte for en mnd siden). En måned er ganske lang tid... Prøv å se om det er kommet noen oppdateringer siden sist... Ok, jeg vet ikke helt hvilken driver jeg skal laste ned da.. Noen som har en link til den nyeste driveren til Ati Radeon 9800 Pro Atlantis.? Du finner ATI-drivere her: http://ati.com/support/driver.html
janfredrik Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Skrevet 23. desember 2004 Jeg lastet ned: Display Driver, CATALYST Control Center, WDM Capture driver på 27.9 MB. Det kom en feilmelding når jeg installerte, så jeg måtte laste ned Display Driver fra siden også. Nå har jeg det nyeste, men fortsatt lagger det ved Dice logoen.. Det mest ironiske er at jeg har denne Dice filen i battlefield mappa, og der lagger det ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå