Gå til innhold

Lagging ved oppstart av BFV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, dette er bare en bagatell men lurer alikevell på dette:

Har en nokså god pc, som skal ta spillet utmerket. Og første gang jeg installerte Battlefield Vietnam så lagga ikke den Dice logoen ved oppstart.

Så koblet jeg skjermen til en eldre pc, og da hakket ikke Dice logoen på den eller, det som den alltid pleier. Når jeg byttet over til den nye pcen igjen så lagget det på den Dice logoen.. :p (Spillet lagger ikke bare denne dice)

Noen som vet hvorfor?? Som sagt.. Bare en bagatell..

:thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

oj, jeg hadde akkuratt samme problem ,

bare at jeg husker ikke hvorfor ? eller hva jeg gjorde.

har du directX9c?

skal finne tilbake til de gamle svarene jeg fikk

Jeg fikk som svar ,oppdater skjermkortdriverene dine

geforce 1 driver? og ati 3stk?

+directX9c

Etter jeg gjorde det sluttet det å hakke i oppstartsvideoen

(og da satt jeg med et 64 mb kort)

Endret av War
Skrevet
Har DirctX9c, og tror jeg har de nyeste drivererene til skjermkortet (Oppdaterte for en mnd siden).

En måned er ganske lang tid... Prøv å se om det er kommet noen oppdateringer siden sist...

Skrevet
Har DirctX9c, og tror jeg har de nyeste drivererene til skjermkortet (Oppdaterte for en mnd siden).

En måned er ganske lang tid... Prøv å se om det er kommet noen oppdateringer siden sist...

Ok, jeg vet ikke helt hvilken driver jeg skal laste ned da..

Noen som har en link til den nyeste driveren til Ati Radeon 9800 Pro Atlantis.? :thumbup:

Skrevet

Ok, jeg vet ikke helt hvilken driver jeg skal laste ned da..

Noen som har en link til den nyeste driveren til Ati Radeon 9800 Pro Atlantis.? :thumbup:

Du finner ATI-drivere her:

http://ati.com/support/driver.html

Skrevet

Jeg lastet ned: Display Driver,

CATALYST Control Center,

WDM Capture driver

på 27.9 MB.

Det kom en feilmelding når jeg installerte, så jeg måtte laste ned Display Driver fra siden også.

Nå har jeg det nyeste, men fortsatt lagger det ved Dice logoen..

Det mest ironiske er at jeg har denne Dice filen i battlefield mappa, og der lagger det ikke :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...