Gå til innhold

[GTA]En liten "flyguide"

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Før du leser denne guiden, så vil jeg si ifra at det kan hende det er spoilere i guiden

Jeg kjeder meg innmari nå. Så tenkte jeg at jeg bare kunne skrive en liten guide om flyvingen i San Andreas, siden jeg er lei av at folk spør meg hvordan man får tak i fly osv.

PS: Jeg er ikke så veldig flink til å formulere meg, så hvis du finner noe som er "vanskelig" å forstå, så kan du sende en PM så skal jeg prøve å forbedre teksten.

Da starter vi

For å kunne fly "lovlig" på flyplassene i de forskjellige byene så trenger du egentlig flykortet. Dette kortet får du ved å fullføre flyskolen.

Men hvor er denne flyskolen?

Flyskolen kommer du til etterhvert som du gjør oppdrag. Når du har kommet deg til ørkenen i Las Venturas, da får du et oppdrag der du skal fullføre flyskolen.

Men jeg har ikke kommet til Las Venturas enda

Nei, da kan du "bryte" deg inn på de forskjellige flyplassene. Dette kan gjøres ved å parkere bilen din ved siden av de lave gjerene og deretter hoppe på bilen din å klatre opp på gjerdet. TADA! Du er i flyplassen. Alle flyene er låst før du får flysertfikatet vel og merke, men i Los Santos så er de fleste åpne. I San Fierro er det 1 som er åpent, i Las Venturas så er jeg ikke sikker selv

Få flykortet uten å fullføre flyskolen?

Jeg er ikke sikker på om det er mulig men jeg har hørt rykter om at hvis du flyr et fly i 10-20 minutter så får du etterhvert flykortet. Jeg har ikke testet det selv, men hvis noen kan bekrefte at det går hadde jeg satt pris på om du sendte meg en PM å si ifra så jeg kan redigere denne guiden :)

Lykke til :thumbup:

Jeg beklager skrivefeilene mine, jeg skal prøve å rette opp i de etterhvert :blush:

Edit: mbskywalker bekreftet at du ikke trenger å gjøre flyskolen for å få flysertifikatet, det går på hvor flyskills nivået ditt.

Takk skal du ha!

Endret av Stish
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet
Men jeg har ikke kommet til Las Venturas enda

Nei, da kan du "bryte" deg inn på de forskjellige flyplassene. Dette kan gjøres ved å parkere bilen din ved siden av de lave gjerene og deretter hoppe på bilen din å klatre opp på gjerdet. TADA! Du er i flyplassen.

Er ikke de fleste flyene på flyplassene låste før du får flysertifikatet da?

Skrevet (endret)

i Los Santos er ihvertfall de fleste åpne, men i San Fierro er flere av dem stengt. I Las Venturas så er jeg ikke sikker

Men jeg legger inn det i guiden :)

Endret av Stish

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...