Gå til innhold

Problemer med BF Vietnam


Anbefalte innlegg

Hei, har et problem med BF vietnam.. Når jeg har innstalert det og spilt i et par minutter, klikker fargene og det blir helt rare striper på skjermen.. Men alle de andre spillene funker, med like stor krav..

 

Har en bra PC og en super skjerm, så jeg vet ikke helt hva det kan være.. Kan det være noe gale med skjermen eller noe???... Skjerm: iiyama vision master pro 454... grafikkkort: geforce 5900fx ... skjermkort: 128mb ram.... :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, har et problem med BF vietnam.. Når jeg har innstalert det og spilt i et par minutter, klikker fargene og det blir helt rare striper på skjermen.. Men alle de andre spillene funker, med like stor krav..

 

Har en bra PC og en super skjerm, så jeg vet ikke helt hva det kan være.. Kan det være noe gale med skjermen eller noe???... Skjerm: iiyama vision master pro 454... grafikkkort: geforce 5900fx ... skjermkort: 128mb ram.... :hmm:

Da må det nok være noe galt med spillet, hvis det er bare det som klikker.

Lenke til kommentar

Lucifer 666: jeg kan ikke få sagt det nok - men bug i spill skyldes i 99% av tilfellene at ikke at man har "Warez-versonen"

 

ANYWAY trådstarter - prøv andre skjermkortdrivere - hvis du kjører de nyeste så skal du prøve de litt eldre - tro det eller ei, men BF har noen ganger problemer med de nyeste driverne... Hvis det ikke hjelper så må du se på det Lucas skreiv f.eks.

 

Prøv å spill med maskina åpen/ei ekstra vifte på skjermkortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...