Skabb Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Hei. Jeg har En stasjonær og en Laptop som er koblet opp mot hverandre. Laptopen er Koblet til den Stasjonære og Den stasjonære er koblet til Laptopen og kabelmodemet. Jeg har installert C&C Generals Zero Hour på begge maskinene og var klar til å spille med begge samtidig online. Det som sjer når et spill skal starte er at Laptopen ikke klarer å få forbindelse til andre maskiner. Men derimot går det an og spille med Laptopen og Stasjonær online samtidig mot bare CPU motstandere fordi da prøver ikke laptopen og koble seg opp til andre maskiner. Noen som har noen forslag til hva som kan være galt? Hva skal til for at jeg kan spille med begge maskiner online samtidig mot andre folk?
sixx Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Du kan bare bruke cd-keyen din på en pc samtidig... Med mindre du har to cder da...da vet jeg ikke feilen...
BLOMST AFC Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 har også problemer med generals online.. Klarer ikke å komme igang med gamet.. detter ut når jeg skal starte et game.. ANer ikke hva det kan være....
Skabb Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Skrevet 21. desember 2004 Du kan bare bruke cd-keyen din på en pc samtidig... Med mindre du har to cder da...da vet jeg ikke feilen... har to ja
Skabb Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 Er det da noen som vet hvordan man får teknisk support hos EA? Hvis du sender dem en mail får du svar om at du må bruke den nye siden dems, men på den nye siden dems har du ikke mulighet til å stille spørsmål, bare lete etter svar...
SkyMarshall Arts Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Det er whinet utrolig lenge på nettet at EA, utover sine patcher, gir uuutrolig dårlig teknisk support etter releasene sine. Har ingen ting og utsette på dem selv, har ingen erfaring med det - men det er iallefall ordet på gata!
Skabb Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Skrevet 26. desember 2004 Det er whinet utrolig lenge på nettet at EA, utover sine patcher, gir uuutrolig dårlig teknisk support etter releasene sine. Har ingen ting og utsette på dem selv, har ingen erfaring med det - men det er iallefall ordet på gata! utrolig dårlig support? Det skal være sikkert og visst. De gir IKKE support! Så enkelt er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå