King-Nothing Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Har akkurat begynt å spille Diablo 2 LOD igjen, men må jo nå begynne på nytt, siden blizzard sletter kontoen din etter 3mnd uten spill. Så derfor lurte jeg på om noen har noen items de vil gi bort? Har fått en del ,men trenger en staff eller orb. Er på lvl 10 nå, så den trenger ikke være så veldig bra. Har ingen staff nå, så alt er bedre enn det. På forhånd takk! Er forressten Sorceress.
Zethyr Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Vi skjønte vel egentlig ganske fort at du var sorc når du sa at du trengte staff eller orb... Hvilke skills du satser på er jo en fordel å få vite, da PS: Hvorfor skaffer du ikke noe selv? alle andre greier det, da bør du greie det også
King-Nothing Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Skrevet 21. desember 2004 Jeg sater på cold. Skal gå for Frozen Orb. Som sagt så har jeg mye utstyr allerede, men trenger en "begynner" stav eller orb. Bare så jeg har en til jeg er litt høyere level. Kan jo ikke bruke noe av det andre utstyret så tidlig.
Whalecore Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Når jeg spilte bnet så skaffet jeg alt selv, prøv du óg! De fleste spiller gjennom Normal, NM og Hell helt uten å få noen items, eller å mule noe. Lykke til!
King-Nothing Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Skrevet 21. desember 2004 Finner jo noe sef, men er vanskelig da...Alle items jeg har kan ikke brukes før jeg er level 20-60.
Skurupu Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Når nightmare er gjennomført kan du "runne" baal noen ganger. Levlene kommer raskt da. Burde klare å bli level 90 på et par dager.
Jeremy Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 (endret) Når nightmare er gjennomført kan du "runne" baal noen ganger. Levlene kommer raskt da. Burde klare å bli level 90 på et par dager. Lvl 1-12 - Act1 norm Lvl 12-20 - Act2 (sewers/arcane) norm Lvl 20-24 - Act3 (travi/cow) norm Boost gjennom Act4 Lvl 24-25 - Act5 (ancients) norm Lvl 25-50 - Act5 (baal) norm Boost gjennom act1-act5 nm Lvl 50-75 Act5 (baal) nm Boost gjennom act1-act5 hell Lvl 75-99 - Act5 (baal) hell Å komme seg til lvl 75+ pleier ikke å ta mer enn en kveld dersom du får litt hjelp. Edit: glemte å nevne cow Endret 21. desember 2004 av Jerre
arnesef Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 et stort problem med de såkalte low-lvl-itemsene er jo at ingen sparer på de...
King-Nothing Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Skrevet 21. desember 2004 Er ladder ja, men har ikke helt skjønt hva det går ut på. Har det noe å si at jeg er ladder?
Jeremy Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 (endret) Er ladder ja, men har ikke helt skjønt hva det går ut på. Har det noe å si at jeg er ladder? Noen items finner man kun i ladder, f. death's fathom, thunderstroke etc Edit: På non-ladder finnes det drøssevis av bugga og dupa items, mesteparten fra før 1.10 patchen Endret 21. desember 2004 av Jerre
King-Nothing Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Skrevet 21. desember 2004 Ok. Så det er bra å være ladder da..
Jeremy Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Ok. Så det er bra å være ladder da.. Nja, du får tak i ladder-items på non-ladder også (ved ladder-reset blir alle ladder-chars forvandlet til bare vanlige chars, så da blir alle itemsene på dem tilgjengelig på non-ladder). Grunnen til at jeg spiller på non-ladder for tida er nettopp pga de bugga itemsene
King-Nothing Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 Er det mye bugga og dupa items på ladder også? Trodde det var der det var minst jeg...Men det har ikke noe å si om man er ladder. Ikke fare for at man mister character eller no?
Jeremy Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 (endret) Er det mye bugga og dupa items på ladder også? Trodde det var der det var minst jeg...Men det har ikke noe å si om man er ladder. Ikke fare for at man mister character eller no? Er nok en del bugga items på ladder også ja, men mye mindre i forhold til non-ladder. De eneste måtene du kan miste en char på er om du enten sletter den selv eller at den "går ut på dato" (10 dager på chars som ikke har blitt spilt i 2 timer enda, og 180 dager på resten). Du "mister" også dine ladder-chars ved reset (alle ladder-chars blir forvandlet til non-ladder). Endret 23. desember 2004 av Jerre
DjSlayer Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Edit: På non-ladder finnes det drøssevis av bugga og dupa items, mesteparten fra før 1.10 patchen Tror du virkelig at det er rent på ladder uten dupes? Mye HR's som forsvinner daglig pågrunn av ruststorm. Til trådstarter vil jeg foreslå å shoppe en stav. - D.J.
King-Nothing Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Skrevet 25. desember 2004 Er vanskelig å shoppe en stav i begynnelsen da...De som funker koster jo gjerne 20000-40000. Det er litt mye penger når man er lvl 10-20. Men jeg er level 46 nå, så det går fremover. Bare venter på at jeg kan begynne å bruke Tal Rasha settet
anon12234 Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 ahh, diablo2 online virker utrolig kult...... har alltid hatt lyst til å spille det men har lissom aldri giddet å kjøpe det.
Jeremy Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Edit: På non-ladder finnes det drøssevis av bugga og dupa items, mesteparten fra før 1.10 patchen Tror du virkelig at det er rent på ladder uten dupes? Mye HR's som forsvinner daglig pågrunn av ruststorm. Til trådstarter vil jeg foreslå å shoppe en stav. - D.J. Hvis du hadde giddet å lese posten min (rett over din)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå