Gå til innhold

Beste bilspillet ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Need for Speed Underground 2!!

Altså..

 

NFSU (2) er ikke bra bilspill ..

 

Jeg kan gå med på at det grafiske er godkjent.. Men det er absolutt ikke så bra som folk skal ha det til.. Synes det er veldig plastic og uekte. Men for det utrente øye, så kan det se bra ut. Spill som Richard burns og colin mc rae 05 ser absolutt mer ekte og bedre ut enn nfsu2.

 

Men grafikken er ikke alt.. I et bilspill er det viktig at bilen oppfører seg sannsynlig ved forskjellige manøvrer. Realisme og kjøreopplevelse mangler Nfsu (2) totalt !!

Dette gjør spillet til et simpelt tåpelig bilspill. Mange liker tydelighvis at ting skal være enkelt i bilspill, og er du en av dem, så velg nfsu (2) ..

 

Og en annen ting, er vi ikke ganske lei at bilene ikke får så mye som en skramme når man krasjer med dem i 300 km/h ? Det er ihvertfall jeg..

 

Nfs serien må skjerpe seg noe grossalt hvis de skal henge med..

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar
Med ratt må du ha Richard Burns Rally. :yes: Utrolig bra. Til og med min far kjøpte seg ratt når han fikk prøve det. :!:

 

Live for speed er også meget bra. Burde testes det også.

 

Tror dette er de to spillene jeg liker best med mitt ratt ihvertfall. Venter på Gran Turimso 4. :roll:

Hehe då trenger du spill konsol :-) Det kjeme ikkje ut på pc etter det som eg har lest

Lenke til kommentar

V-Rally 3

Rallisport Challenge

Colin McRae Rally 2, 3, 4 og 2005

Richard Burns Rally

Rally Masters

Mobil 1 Rally Championship 2000

Rally Championship 2002

Rally Championship Xtreme

Sega Rally 2

Xpand Rally

 

Jeg har sikkert glemt noen, men spillene jeg har listet opp skal fungere bra med ratt og pedaler.

Det er en del gamle spill som er listet opp men de er stort sett spillbare og noen er svært vanskelig å få tak i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...