Enceladus Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 (endret) Hva! har jeg godt glipp av en video her eller. Må ha rent glemt å laste den ned. Har til og med svart i tråden! dritt. Vel vel da har jeg noe å glede meg til senere i dag Edit: Hvordan er kvaliteten/oppløsningen på videoen? Endret 20. januar 2005 av Gammelsko
DezTruckTor Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Hvordan er kvaliteten/oppløsningen på videoen? Grumsette og nedverdigende for et spill av denne kvaliteten. DivX rett og slett..... Det er nesten bedre å se EA-game's videoer, de er av mye større kvalitet.....
Blue--Sky Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Gelder meg veldig........ Ser utrolig bra ut
Archangel Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Så jo bra ut, god gammeldags BF stil. Det liker jeg! Men fallskjermhoppinga er fortsatt dårlig og jeg så ikke noe til de ødeleggende bygningene... Byggningene kan nok spregnes i tusen biter som de har lovet. Men det kan ikke greie å stappe alt inn i en kort 16 minutters video... Og en ting til....det er faktsik noen sprengbare objekter i BF:Vietnam også.... Tror ikke bygningene kan sprenges, noen objekter ja, men det krevde for mye av enginen dersom dette skulle omfatte bygninger også....mener jeg leste dette en eller annen plass. Håper jeg tar feil selfølgelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå