garfunk Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Hvilket skip er best i SM: pirates....har en god del om frigatten eller hva den nå heter, men hvor finner jeg skikkelig gode skip...sitter å kjører rundt i en treasure galleon nå. Vil ha noe som er raskere.
mr. fotball Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 (endret) Kan jo ta en titt i denne tråden. Selv spiller jeg ikke Pirates (ennå?). Endret 21. desember 2004 av mr. fotball
ludobadger Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Kommer litt an på smak og behag det der du. Men hvis du vil ha et raskt skip så er jo allt av Galleons helt feil. Imo er Galleons helt elendige skip. Tips; Royal Sloop: Fullt oppgradert får du 20 guns og 187 mann. Kjappeste "krigskipet" i spillet. Mangler kanskje litt pønsj mot de aller hardeste men seiler jo sirkler rundt de fleste så med grapeshots er oddsene fort jevnet ut. + for at det er så lett å oppdrive. Brig of War: Mer guns og crew enn sloopen. Litt tregere. + for at det seiler godt i motvind. Også relativt enkel å oppdrive. Frigate/Large Frigate: Aiai guns og crew så det holder. Tror det er max 40/300 eller noe sånt. Ganske kjappe også men absolutt tregere enn sloopen. Ikke så vanlige som de jeg allerede har nevnt og vanligvis en utfordring å slå om du spiller på litt vanskeligere nivåer. Tips: Piraten Henry Morgan har en Large Frigate (eller var det blackbeard? hmm...) Ship Of The Line: Det råeste i spillet, hands down. Masssse guns, massse crew. Tåler en goood del juling og gir enda mer juling. 48 guns tror jeg. - Utrolig sjeldent. Har bare sett to personlig og da har jeg spillt ferdig 3 careers på Adventurer. Rykter sier at man må legge seg alvorlig ut med English/French/Dutch før de sender en sånn etter deg. De gangene jeg har kommet over de har de seilt under navnet "New Warship". Har aldri sett en Spansk slik og lurer litt på om ikke deres versjon er "Flag Galleon". Montalban har vel en slik tror jeg. Vel min mening er at du bør prøve ut disse. De parkerer ihvertfall din Treasure Galleon hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå