Gå til innhold

Age of Empire III

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dessverre ser ikke ut som det er komt noe nytt fra Ensemble ennå,

men hvis dere ikke har gjort det kan dere jo lese gjennom denne tråden på heavengames.

Men altså ikke noe nytt og det er fortsatt uklart når spillet kommer ut :(

Men jeg syns ærlig talt de kunne kommet med noen fler bilder hvertfall

og gjerne bare noen bittesmå filsnutter der vi

f.eks ser bygninger bli revet ned med den nye grafikkmotoren :dribble:

TSP - Strategispill :love:

Endret av The Strategy-player
  • 3 uker senere...
Skrevet
jeg får nesten lyst til å salutere når jeg hører themet.. det er jo den gode gammle AO2 themet (AOE å kanskje ?) bare litt fixet..... i love it :love:

Ooh, fikk frysninger på ryggen av den! :love:

Gleder meg ufattelig mye til AoE3. Spilte 2'ern dag og natt da jeg fikk det, hender jeg tar en omgang nå og da enda. Utrolig bra spill, håper 3'ern holder følge med de andre når det gjelder stemning. :)

Skrevet

Jeg håper inderlig at AoE3 blir like raskt som Age of Mythology, hvor du kunne knuse motstander'n (inkludert Town Center) i løpet av 15 minutter :devil: (En Fast Heroic med Ra feks..)

Samtidig håper jeg dem har det ranking-systemet som var i AoM, slik at du vanligvis får en motstander på ditt nivå når du spiller en random one on one....

Herregud hvor mye jeg spilte det spillet onine på ESO!

• 3 uker senere...
Skrevet

Age 3 kommer til å bli helt enormt !!! Grafikken ovregår alt !!! Jeg tror egentlig ikke at det blir så uoversiktlig...

Bildene vi har sett fra spillet kan ikke være det du ser når du spiller, slik er det med alle spill...

Det kommer til å bli årets spill, garanter !!!

Skrevet
Age 3 kommer til å bli helt enormt !!! Grafikken ovregår alt !!! Jeg tror egentlig ikke at det blir så uoversiktlig...

Bildene vi har sett fra spillet kan ikke være det du ser når du spiller, slik er det med alle spill...

Det kommer til å bli årets spill, garanter !!!

synes pokker meg de kan gi oss noen nyheter nå, og ihvertfall et lite hint om i hvilken måned spillet skal slippes.. :roll:

Skrevet (endret)

Ja som jeg har sagt tidligere, dette her med at de venta med å kunngjøre spillet så det ikke skulle være en evighet til var jo nettopp det!

Vi fikk informasjonen for 4 måneder siden (snart) og det har ikke engang dukket opp et ekstra bilde! Og når de ikke engang har sagt en mer nøyaktig dato syns jeg dette er dårlig sagt av ensemble:

Når det gjelder utgivelsen vil ikke Ensemble røpe noen spesifikk dato enda, men forteller at de bevisst har ventet med å kunngjøre spillet, slik at de er sikret at det kommer ut innen en rimelig tid etter at de løftet sløret av tittelen. Vi vil med andre ord slippe å vente i det uendelige før vi får oppleve Age of Empires III.
:hrm:

Du finner det her.

edit: PS: Jeg er en smule utålmodig :whistle: , men det må da være flere som hadde forvente mer enn 17 bilder og en themesang i løpet av 4 måneder?

TSP

Endret av The Strategy-player
Skrevet
Ja som jeg har sagt tidligere, dette her med at de venta med å kunngjøre spillet så det ikke skulle være en evighet til var jo nettopp det!

Vi fikk informasjonen for 4 måneder siden (snart) og det har ikke engang dukket opp et ekstra bilde! Og når de ikke engang har sagt en mer nøyaktig dato syns jeg dette er dårlig sagt av ensemble:

Når det gjelder utgivelsen vil ikke Ensemble røpe noen spesifikk dato enda, men forteller at de bevisst har ventet med å kunngjøre spillet, slik at de er sikret at det kommer ut innen en rimelig tid etter at de løftet sløret av tittelen. Vi vil med andre ord slippe å vente i det uendelige før vi får oppleve Age of Empires III.
:hrm:

Du finner det her.

edit: PS: Jeg er en smule utålmodig :whistle: , men det må da være flere som hadde forvente mer enn 17 bilder og en themesang i løpet av 4 måneder?

TSP

Enig der...

Skrevet

Jeg undesøker www.ensemblestudios.com hver dag og andre sider for å se etter nyheter om dette spillet (og andre), og vil gi beskjed så fort jeg kommer over noe

(hvis ikke noen andre er før meg ;) ).

Men som sagt håper jeg på at de kan avslutte den 4 måneders tørken nå....

TSP :)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...