Zeph Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Jeg gleder meg sykt til AoE3 kommer. Digga 2'ern og håper at 3'ern blir enda bedre! Helt enig. AoE er en klassiker. Eneste problemet var at du kunne ha så få units, men dette er vel selvsagt ordna på nå. Grafikken ser herlig ut, vi får håpe gameplayet blir like så. Tviler likevel på at utviklerne skuffer. Unitsa ble jo noe forbedret på 2ern.. 200 stk var nok for meg Noe annet som er så fint med AoE er at 1 unit tar 1 population samme f hva slags unit det er.. Er så plagsomt på f.eks warcraft hvor noen tar 2, noen 3 og noen enda fler.. liker ikke det.. 200 var en forbedring, men absolutt ikke nok. Man fikk ikke følelsen av å ha et gigantisk slag på gang. Testet det første Age Of Empires. 100 units var altfor lite, i forhold til feks Empire Earth med rundt 500. Men jeg klager ikke, AoE er det beste jeg har testet innen strategi. Er så lenge sidan eg har spelt AoE2, men kan du få over 200 ved å kjøpe fleire samtidig? Som i AoE kunne du f.eks. kjøpe 31 enheter samtidig når du hadde 49 og fått 80
Kurt P Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Er så lenge sidan eg har spelt AoE2, men kan du få over 200 ved å kjøpe fleire samtidig? Som i AoE kunne du f.eks. kjøpe 31 enheter samtidig når du hadde 49 og fått 80 Nei, det har de endra på. Når det er 200 units så får du ikke produsert mer, selvom det står mange å "venter" på å bli produsert.
_Glory_Host Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 La oss nå ikke snakke mer om aoe og aok,la oss spille!!! Er med dønn på litt aok (age of kings)!! Alltids morsomt å tørke støv av gamle kunster. Jeg stiller med nyeste patcher. Noen som blir med??!!?
Kurt P Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 hva er forandret i patchene ? hva heter den nyeste patchen til AOE - C ? Hva er forskjellig ? nye units ?? lag ?
Zethyr Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Er så lenge sidan eg har spelt AoE2, men kan du få over 200 ved å kjøpe fleire samtidig? Som i AoE kunne du f.eks. kjøpe 31 enheter samtidig når du hadde 49 og fått 80 Nei, det kan du ikke, men ved aktiv bruk av prester har jeg fått over 280 units
_Glory_Host Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 I aok(age of kings) er det nå 2 patcher som brukes - 2.0a og 2.0b. 2.0a er den nyeste pathen fra ensemble, der mange bugs er blitt fikste (gidder ikke å nevene) 2.0b er en uofisiell patch, den er raskere og 95% hack sikker, bare en maphack som virker tror jeg (PS! IKKE BRUK HACKS!). 2.0b inneholder også en crack,noe som er litt unødvendig når du må ha innstalert fra cd for å spille online. Jeg venter fortsatt på at noen sier " JEG VIL SPILLE MED DEG!"
Kurt P Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 I aok(age of kings) er det nå 2 patcher som brukes - 2.0a og 2.0b. 2.0a er den nyeste pathen fra ensemble, der mange bugs er blitt fikste (gidder ikke å nevene) 2.0b er en uofisiell patch, den er raskere og 95% hack sikker, bare en maphack som virker tror jeg (PS! IKKE BRUK HACKS!). 2.0b inneholder også en crack,noe som er litt unødvendig når du må ha innstalert fra cd for å spille online. Jeg venter fortsatt på at noen sier " JEG VIL SPILLE MED DEG!" har ikke orginalen sjø.. ellers skulle jeg knust deg !
_Glory_Host Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 har ikke orginalen sjø.. ellers skulle jeg knust deg ! Heh, har enda ikke tapt en mot en mot noen norske. Tapte 2v1 en gang, og 4v1. Tror ikke du har hatt så stor sjangs hvis du ikke har spilt online i 6 år siden all vet at man aldri blir god på noe spill på singleplayer.
Ø.B. Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 siden all vet at man aldri blir god på noe spill på singleplayer. Det kan man vel bli..
mr. Bjerre Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Er så lenge sidan eg har spelt AoE2, men kan du få over 200 ved å kjøpe fleire samtidig? Som i AoE kunne du f.eks. kjøpe 31 enheter samtidig når du hadde 49 og fått 80 Nei, det kan du ikke, men ved aktiv bruk av prester har jeg fått over 280 units Sant nokk, men håper at de demper prestene litt. Synes det var litt teit at man kunne lage 20 prester, og eie alt
Campari Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Ja, prester er bare teit. I Empire Earth hadde man noe som het "Prohpets". De kunne lage jordskjelv og epidimier. Da gikk alt som het realisme ut døra...
henbruas Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 OMG! svensker! :!: får håpe vi kan "slå dem gule og blå" da men... jeg tror det blir bra. Mange nasjoner å velge mellom, det er digg... Enspillerkampanjen blir sikkert pwn! What!? Eg hater alt der det er svensker/dansker men ikkje nordmenn. Og da snakker eg om alt fra spill til bruksanvisninger
henbruas Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Tusen takk eught, da trengs ikke mine linker. Super side foresten. TOG?? wtf?? Håper de kan brukes til å frakte folk, Og angående musikk themet så høres det dritbra ut!
defzx Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 lol skjekk ut denn linken: http://aom.heavengames.com/cgi-bin/forums/...17,,0,10&st=250 There is STRONG belief that the following nations will also be in the game: # The Netherlands (Dutch) # Portugal # Sweden # Denmark # Germany Lol WTFWTF!!
Haraldson Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 (endret) Nå har jo både Sverige og Danmark i varierende grad vært kolonimakter, i alle fall Sverige, som hadde Finland, Polen, Latvia og de landene, deler av Russland osv. Vikinger kan vi si er Norge. Endret 16. januar 2005 av Mr.Berg
henbruas Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 (endret) Nå har jo både Sverige og Danmark i varierende grad vært kolonimakter, i alle fall Sverige, som hadde Finland, Polen, Latvia og de landene, deler av Russland osv. Vikinger kan vi si er Norge. *slettet* Endret 19. januar 2005 av Pusur1993
Kurt P Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 lol skjekk ut denn linken:http://aom.heavengames.com/cgi-bin/forums/...17,,0,10&st=250 There is STRONG belief that the following nations will also be in the game: # The Netherlands (Dutch) # Portugal # Sweden # Denmark # Germany Lol WTFWTF!! 3ern tar vel kanskje utgangspunkt i napoleonstida og da var det litt av hvert kluss mellom Danmark og Sverige.. Norge var jo bare en slave under Danmark. Norge hadde ingenting å si for krigen egentlig.. Så det er ikke urimelig at Danmark og Sverige er med og ikke Norge..
co2 Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Var ikke nordmenn/vikinger med i 2ern? husker de gikk rundt og sa "Til vardaga!"
_Glory_Host Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 jepp, litt artig,men vikings var ikke så god,en del bra infantry,men ellers veldig dårlig.
Haraldson Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 jepp, litt artig,men vikings var ikke så god,en del bra infantry,men ellers veldig dårlig. Berserkene eide jo! Husker ikke hvor langt tech-treet til vikingene gikk, men hang de ikke greit med da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå