frodd Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 jeg håper det lekker ut på bittorent, som med de andre store spillene Hva tjener du på å laste ned spill? Ikke god samvittighet hvertfall ...
Feh Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 jeg håper det lekker ut på bittorent, som med de andre store spillene Hva tjener du på å laste ned spill? Ikke god samvittighet hvertfall ... å joda men så gjennomførte spill som de foregående Age of Empires spill, MÅ jo bare 3'ern kjøpes... men den debatten for gå et annet sted...
Dʋgɢtung Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 penger? Hvordan i all verden kan man tjene penger på å laste ned spill?
Desdichado Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Penger spart er penger tjent heter det, men sånne folk som går ut på forumet og direkte sier at dette skal lastes ned burde få seg en kortere ferie. Forbanna selvegoistiske rasstapper... Måtte data'n hans brenne i helvete den dagen Age of Empires III kommer...
nd4spd Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Gleder meg til det kommer. (Håper ikke EA kjøper opp Ensemble Studios, og kanselerer aoe3)
Snorre Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Gleder meg til det kommer. (Håper ikke EA kjøper opp Ensemble Studios, og kanselerer aoe3) Det ville i såfall vært en stor skam. Dette spillet kommer sikkert til å bli knallbra, og det må kjøpes.
Desdichado Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Sjangsen for at EA kjøper opp Ensemble som ligger under vingene til Microsoft er vel like store som en snøballs sjangs i helvete...
miCro Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 penger? Hvordan i all verden kan man tjene penger på å laste ned spill? Det blir på en måte som å kjøpe noe på tilbud. F. eks. om man kjøper en vare som er satt ned 60% vil du da "tjene" de 60% du slipper å betale. Man går altså i overskudd med 10% og har da tjent litt penger. På samme måte "tjener" man inn kjøpsprisen på spillet ved å laste det ned..
Snorre Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Jeg tror folk blander tjene og spare litt om hverandre her. Å tjene betyr at du mottar en verdi du ikke hadde fra før slik at verdiholdningen din øker. Å spare betyr at du kjøper noe som koster et vist beløp, men du får det til en lavere pris og sparer da penger, men du får ikke noe penger om du kjøper spillet. La oss si at du har 1000kr på bankkontoen. Du laster ned et spill. Du får ikke da 1500 på kontoen. Du har akkurat like mye penger som før. Altså har du ikke tjent noe på det, men spart en slump penger. Nå skal det sies at AOE serien har vært verdt alle kronene og ørene spillene koster. Så KJØP DET!
Cera Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Jeg tror folk blander tjene og spare litt om hverandre her. Å tjene betyr at du mottar en verdi du ikke hadde fra før slik at verdiholdningen din øker. Å spare betyr at du kjøper noe som koster et vist beløp, men du får det til en lavere pris og sparer da penger, men du får ikke noe penger om du kjøper spillet. La oss si at du har 1000kr på bankkontoen. Du laster ned et spill. Du får ikke da 1500 på kontoen. Du har akkurat like mye penger som før. Altså har du ikke tjent noe på det, men spart en slump penger. Nå skal det sies at AOE serien har vært verdt alle kronene og ørene spillene koster. Så KJØP DET! Jeg er generelt enig med deg i at folk lett blander "tjene" og "spare", men jeg er ikke helt enig i din forklaring. "Tjene" begrenses nødvendigvis ikke av hvilken form en får verdiøkning,således kan en realgjenstand også rammes av "tjene".
Skateee Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Hvem gir faen! Her skal vi diskutere AOE 3 ikke den jævla piratkopierings debatten igjen!
Kurt P Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Hvem gir faen! Her skal vi diskutere AOE 3 ikke den jævla piratkopierings debatten igjen! Enig.. Men er det sant at det ikke kommer ut før siste halvdelen av 05 ?
Desdichado Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 (endret) Men er det sant at det ikke kommer ut før siste halvdelen av 05 ? Det er hva produsenten selv har sagt, du får kose deg med Settlers - Heritage of Kings i mellomtiden da vet du... Men når man ser på hvilke tidspunkt det er best å slippe spill på så er vel ikke det rett etter sommern, ville vel heller tro at man slapp det rett før. Sånn ca. juni, rent salgsmessig mener jeg. Det beste er jo selvsagt rett før jul, men de kan jo ikke la spillet ligge ferdig på et lager i flere mnd. da. Regner med at Microsoft vil ha sin del av kaka rimelig kjapt... Endret 12. januar 2005 av Desdichado
embark Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Jeg gleder meg sykt til AoE3 kommer. Digga 2'ern og håper at 3'ern blir enda bedre!
Campari Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Jeg gleder meg sykt til AoE3 kommer. Digga 2'ern og håper at 3'ern blir enda bedre! Helt enig. AoE er en klassiker. Eneste problemet var at du kunne ha så få units, men dette er vel selvsagt ordna på nå. Grafikken ser herlig ut, vi får håpe gameplayet blir like så. Tviler likevel på at utviklerne skuffer.
Kurt P Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 (endret) Jeg gleder meg sykt til AoE3 kommer. Digga 2'ern og håper at 3'ern blir enda bedre! Helt enig. AoE er en klassiker. Eneste problemet var at du kunne ha så få units, men dette er vel selvsagt ordna på nå. Grafikken ser herlig ut, vi får håpe gameplayet blir like så. Tviler likevel på at utviklerne skuffer. Unitsa ble jo noe forbedret på 2ern.. 200 stk var nok for meg Noe annet som er så fint med AoE er at 1 unit tar 1 population samme f hva slags unit det er.. Er så plagsomt på f.eks warcraft hvor noen tar 2, noen 3 og noen enda fler.. liker ikke det.. Endret 12. januar 2005 av Kurt P
.tomf Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Jeg gleder meg sykt til AoE3 kommer. Digga 2'ern og håper at 3'ern blir enda bedre! Helt enig. AoE er en klassiker. Eneste problemet var at du kunne ha så få units, men dette er vel selvsagt ordna på nå. Grafikken ser herlig ut, vi får håpe gameplayet blir like så. Tviler likevel på at utviklerne skuffer. Unitsa ble jo noe forbedret på 2ern.. 200 stk var nok for meg Noe annet som er så fint med AoE er at 1 unit tar 1 population samme f hva slags unit det er.. Er så plagsomt på f.eks warcraft hvor noen tar 2, noen 3 og noen enda fler.. liker ikke det.. Tror ikke Warcraft3 hadde blitt så artig hvis du kunne hatt 90 frost wyrms eller andre gode units.
Campari Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Jeg gleder meg sykt til AoE3 kommer. Digga 2'ern og håper at 3'ern blir enda bedre! Helt enig. AoE er en klassiker. Eneste problemet var at du kunne ha så få units, men dette er vel selvsagt ordna på nå. Grafikken ser herlig ut, vi får håpe gameplayet blir like så. Tviler likevel på at utviklerne skuffer. Unitsa ble jo noe forbedret på 2ern.. 200 stk var nok for meg Noe annet som er så fint med AoE er at 1 unit tar 1 population samme f hva slags unit det er.. Er så plagsomt på f.eks warcraft hvor noen tar 2, noen 3 og noen enda fler.. liker ikke det.. 200 var en forbedring, men absolutt ikke nok. Man fikk ikke følelsen av å ha et gigantisk slag på gang. Testet det første Age Of Empires. 100 units var altfor lite, i forhold til feks Empire Earth med rundt 500. Men jeg klager ikke, AoE er det beste jeg har testet innen strategi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå