Gå til innhold

God service av Netshop !


Anbefalte innlegg

Bestillte meg en Logitech MX700 hos Netshop for noen dager siden da de var billigst da jeg bestillte. Da jeg åpnet pakken som kom i posten i dag lå det en stor sjokolade og julehilsen fra Netshop sammen med varen. Flott service av Netshop !! Blir ikke siste gangen jeg handler hos dem :w00t:

Endret av barkindog
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva har giveaways med service å gjøre egentlig?

Giveaways har ingen ting med service å gjøre, men man blir da i mye bedre stemmning når man pakker opp de nye delene OG kan spise sjokolade samtidig :)

 

Jeg synest det er en hyggelig ting å gjøre like før jul. Det er ikke alle webshops som hadde giddet det..

Lenke til kommentar
Microplex var veldig tidlig ute med å gjøre dette vet jeg.

Jeg har da faktisk blitt ganske lie de lommeradioene nå.. Ja, det var muligens de som startet det med å gi ut "presanger" sammen med pc-stash, men det er da grenser for hvor mange lommeradioer man trenger :p

 

Uansett så ville bare trådstarter fortelle at han/hun er fornøyd, og nå vet vi andre at netshop sender ut sjokkis-nisser til folket før jul... :D

Lenke til kommentar

Sjokoladen og dropsen har faktisk noe for seg. Da jeg skulle bestille nytt HK, Cpu og Ram i mai, stod det mellom Komplett og Netshop. Da jeg leste all den gode omtalen Netshop hadde fått og om dropsen havnet valget på dem. Fikk ikke no drops den gangen (fikk ingenting), men de to seneste bestillingene mine har bringt drops.

 

edit: fikk jo tingene mine ;)

Endret av 1337Antikatt
Lenke til kommentar
Slike små gester som løfter Netshop over andre webshoper.. :)

nå er det ikke bare netshop som gjør dette, og er ganske sikker på at de ikke var de som startet dette.

 

Microplex var veldig tidlig ute med å gjøre dette vet jeg.

microplex ja...

Fikk en liten pakke hasbro vingummi denne gangen. de pleide å gi en drops. Netshop er litt mer gavmilde. Gir sjokolade om vintern og dropseske om sommern.

 

Kan legge til at jeg fikk en prosessor i stedet for nettverkskort av dem. En trist selger ringte meg etter en uke og ville ha den tilbake. (naturlig nok så var jeg for snill til å krangle på det). Fikk en pakke med nettverkskortet, en returlapp for CPU OG 10 pakker drops :w00t::w00t::w00t:

 

Ikke like deilig som en prosessor da... men allikevel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...