voüshvaggi fyrsten Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Vet ikke om det er nevnt, mn Anarchy Online var fælt buggy før.. Men pratet med en i FunCom og han sa de har fikset det meste..
phnx85 Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 [iC' date=02/01/2005 : 14:34] Pirates låste maskinen min stort sett hele tiden etter jeg kommer meg av den første øya. Ganske digg spill, men ikke siden det låser maskinen min. Eh, var ikke dette et crack probem? Uansett, jeg har aldri hatt det problemet med PotC. Spiller det faktisk nå, funker som F! Nei, for det fungerte helt fint på hos to kompiser av meg
arnesef Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 cm 2004 sesong. får alle verdens stjerner uansett hvilket lag du spiller når de har gått ut på kontrakt.... til og med i norsk 1. divisjon
Lonely Wolf Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Counter-Strike! Hva mener dere med "word"??
Elendil Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Counter-Strike! Hva mener dere med "word"?? Ord.
GauNodachi Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Godai må være det desidert dårligste spillet jeg har spilt. dårlig gameplay, dårlig grafikk og sist men ikke minst lassevis med bugs. jeg mener det spillet burde vært i alpha stadiet da det ble utgitt. Det går faktisk ann å sette seg fast steder som du ikke kommer ut av rett og slett pga bugs. Dette spillet burde vært salgsforbud på. å selge halvferdige produkter burde ikke være lov. akkurat som om noen solgte råtne epler til deg
thomassit0 Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 driver 3. på et sted bror min fant falt man gjennom bakken og kunne gå under byen og se bilene som kjørte over deg.
apoxdigital Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Multiplayer betaen til Vice City... Folka glir bortover bakken. Det er jo ikke vits å nevne slike uofisielle mods da det har -1 med Rockstar å gjøre da Driv3r uten nærmere omtanke.
apoxdigital Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 (endret) Vet ikke om det er nevnt, mn Anarchy Online var fælt buggy før..Men pratet med en i FunCom og han sa de har fikset det meste.. Å herregud... Nei vet du hva, jeg gidder ikke å skrive noe til det tåpelige innlegget ditt MMORPG! Kan også selvsagt nevne Street Legal Racing og Far Cry multiplayer. Endret 13. januar 2005 av apoxdigital
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå