Gå til innhold

Det mest buggete spillet du noen sinne har spilt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cheats har ikke noe med bugs å gjøre...  :roll:

 

Det mest buggete som jeg kan huske nå må være Enter The Matrix. Spesielt kjøresekvensene, en lidelse!

JO! I cs' tilfelle, er det det!

 

Disse Multiplayer cheats'ene er basert på bugs og smutthull her og der som nerder utnytter til å lage irriterende dritt...

 

Söldner er jo også et godt eksempel på et spill som er fryktelig buggete...

 

EDIT: Dere som anklager Sacred for å være buggete: Dere tar feil! Sacred er ikke så buggete nå lenger, værken i MP eller SP!

Sjekk her for å finne ut mer om "Plus"-patchen! :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Vietcong. Bugged to da bone.

Hvilke bugs har du sett der da? Jeg kan ikke komme på noen bugs, jeg, selv ikke i den første versjonen.

 

Det var jo en stor bug da, at fiendene og vennene plutselig mistet føttene, armene, og hodet, slik at alle disse delene ble "samlet" i selve torso'en, men denne buggen var jo da på grunn av en dårlig crack... :roll:

Lenke til kommentar
Tror jeg må si Daggerfall, selv om det var et glimrende spill så var det noen ganger en tolmodighetsprøve. Noe av det morsomme var den store variasjonen av bugs man kunne få som varierte fra maskin til maskin.

Det fantes ingen på alle bugsene. Helt sinnsykt. Konker ut ALLE de andre spillene nevnte her. Er likevel mitt yndlings rollespill noensinne.

 

Det eneste mer biggete var vel E.T. til Atarien, som faktisk var helt umulig å spille, eller i det hele tatt finne ut av hvordan man skulle spille det. Men det er vel derfor Atari måtte begrave millioner av kopier av det i Nevada ørkenen.

Endret av Niskivara
Lenke til kommentar

Skal dette bli en artig tråd trenger dere dette reviewet av Anarchy Online: Something Awful

 

Synes en del av innleggene deres er basert på subjektive meninger. At det er mye cheating i CS har jo ikke noe med mye bugs å gjøre har jo bare med at det er et grusomt populært spill. CS er jo mer eller mindre bugfritt nå.

 

Men Anarchy Online i starten var noe av det verste som er utgitt, bare se over :p

 

Edit: Må bare legge til at for dere som ikke orker lese det reviewet så går dere glipp av noe stort. Det er den artigste lesningen du finner på net per dags dato. Hadde helt glemt hvor rasende fatalt AO en gang var :!:

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...