Gå til innhold

Må ha et nytt spill å spille ! Hjelp !


Anbefalte innlegg

Heisann.. Jeg kjeder meg veldig om dagen, og lurer på om jeg skal gå til innkjøp av et godt spill.. Spillene må være i FPS eller RTS sjanger.. (med mindre dere klarer å overbevise meg om noe annet) Jeg har spilt hl2/doom3/farcry, og har også prøvd Battle for middle earth..

 

Vil ha noe annet..

 

Mvh

 

Kurt P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Max Payne 2 kan være en ide. Har nettopp spilt igjennom det selv. Det er et veldig godt og underholdenes spil.

Absolutt :thumbup: Veldig bra spill. Spill gjerne igjoennom 1rn også hvis du ikke har spillt det.

Kan anbefale Max Payne 2 ja. Spiderman har det nå til 99 kr(PC best buy). Anbefaler alle å kjøpe det. De har forresten også Hidden and Dangerous 2 og Diablo 2.

Lenke til kommentar

Hidden & Dangerous 2 + tilleggspakka Sabre Squadron. Taktisk skyter under 2. verdenskrig. Et av de beste spilla jeg har spilt noensinne. Her går det ut på å tenke før man trekker av. Vanvittig bra gameplay, grafikk og realisme! Jeg hadde det kopiert før, men etter å ha prøvd en stund fant jeg ut at dette måtte tilføyes i samlingen min. Kjøpte det på tilbud på gamesmix for et halv år siden. (99kr.) Alle andre steder jeg har sett etter det koster det mellom 3 og 4 hundre... Multiplayer-delen er helt genial - her kan du f.eks gjøre oppdrag sammen med andre...! Terningkast 6!

Andre spill å anbefale: RollerCoaster Tycoon 3, Rome; Total War, Max Payne 2, Football Manager 2005.

Jeg anbefaler www.dinside.no/data hvis du leter etter anmeldelser av spill ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...