masaheto Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Har i dag kjøpt den nye (tynne) mobilen fra Motorola som mange snakker om. Et konkret spørsmål: Hvordan får jeg inn telefonlista fra min gamle mobil på en enkel måte (jeg har over 300 kontakter inne som jeg ikke gidder å taste inn på nytt)?
Gjest Yoshi Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Stikk innom en forhandler. De kan vel hjelpe deg.
B4stian Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Stikk innom en forhandler.De kan vel hjelpe deg. Ikke alltid, for når du har 300 kontakter regner jeg med at de er lagret på telefonminne, og ingen vanlige forhandlere har overføringsutstyr som det, men alle forhandlere skal kunne overføre nummer fra et sim-kort til et annet...
Magnum p.i. Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Kopier 100 og 100 kontakter over til simkortet ditt fra den gamle som du legger over i den nye. Om ikke annet har du vel ir eller bluetooth på den....?
FpsStu Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Overfør til datan fra den gamle mobilen, og overfør til Razr?
SumSar Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Overfør til datan fra den gamle mobilen Hvordan skal han gjøre det?
Crazysteps Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Du må nok fortelle litt mer om telefonen du har fra før. Dessuten er det plass til 200 nr på et simkort, ikke bare 100.
genser Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Dessuten er det plass til 200 nr på et simkort, ikke bare 100. Det spørs jo hvor nytt simkort man har. Hadde ikke jeg byttet til mobyson i sommer hadde jeg fortsatt brukt et simkort med plass til kun 100 kontakter.
Crazysteps Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Dessuten er det plass til 200 nr på et simkort, ikke bare 100. Det spørs jo hvor nytt simkort man har. Hadde ikke jeg byttet til mobyson i sommer hadde jeg fortsatt brukt et simkort med plass til kun 100 kontakter. Tror de fleste har oppdatert SIM-kortet sitt siden de nye kortene kom.
zand Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Dessuten er det plass til 200 nr på et simkort, ikke bare 100. Det spørs jo hvor nytt simkort man har. Hadde ikke jeg byttet til mobyson i sommer hadde jeg fortsatt brukt et simkort med plass til kun 100 kontakter. Tror de fleste har oppdatert SIM-kortet sitt siden de nye kortene kom. Det der kan jeg avkrefte på det sterkeste. Er faktisk overraskende få som har nyere SIM-kort. Er mobilforhandler så jeg snakker av erfaring...
Magnum p.i. Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 (endret) Dessuten er det plass til 200 nr på et simkort, ikke bare 100. Det spørs jo hvor nytt simkort man har. Hadde ikke jeg byttet til mobyson i sommer hadde jeg fortsatt brukt et simkort med plass til kun 100 kontakter. Tror de fleste har oppdatert SIM-kortet sitt siden de nye kortene kom. Har aldri tatt meg bryet med å gjøre det. Simkortet jeg bruker nå har jeg hatt siden 1998. Plass til 100 nummer og 12 meldinger eller noe sånt. Funker fint, hvorfor bytte? Endret 20. desember 2004 av walter_melon
Algron Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Dessuten er det plass til 200 nr på et simkort, ikke bare 100. Det spørs jo hvor nytt simkort man har. Hadde ikke jeg byttet til mobyson i sommer hadde jeg fortsatt brukt et simkort med plass til kun 100 kontakter. Tror de fleste har oppdatert SIM-kortet sitt siden de nye kortene kom. Har aldri tatt meg bryet med å gjøre det. Simkortet jeg bruker nå har jeg hatt siden 1998. Plass til 100 nummer og 12 meldinger eller noe sånt. Funker fint, hvorfor bytte? For å kunne lagre mer vel
Magnum p.i. Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Dessuten er det plass til 200 nr på et simkort, ikke bare 100. Det spørs jo hvor nytt simkort man har. Hadde ikke jeg byttet til mobyson i sommer hadde jeg fortsatt brukt et simkort med plass til kun 100 kontakter. Tror de fleste har oppdatert SIM-kortet sitt siden de nye kortene kom. Har aldri tatt meg bryet med å gjøre det. Simkortet jeg bruker nå har jeg hatt siden 1998. Plass til 100 nummer og 12 meldinger eller noe sånt. Funker fint, hvorfor bytte? For å kunne lagre mer vel Det har jeg telefonminnet til.
Crazysteps Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Er mange som rett og slett har måttet bytte. Enten pga at de har mistet sitt gamle kort, det ikke fungerer i den nye telefonen deres eller at Tele2 i år har byttet alle deres gamle kort.
eviegirl Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Er det ikke bare å overføre dt via IR/Blåtann til dataen og så tilbake til mobilen?...Det har ihvertfall jeg gjort... For som oftest lagres de i samme format Er verdt å prøve ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå