2 Fast 4 Biltema Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Hva er forskellen mellom DVD+R og DVD-R??
Skurk Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 (endret) tror det er 2 forskjellige standarer.. Men jeg lurer på hvilken som blir brukt mest? Har en NEC3500A som ligger og venter på meg.. men hvilken spindel`med plater skal jeg kjøpe av de typene? DVD+R eller DVD-R? Endret 17. desember 2004 av Skurk
MonkyBOY Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 tror det er 2 forskjellige standarer.. Men jeg lurer på hvilken som blir brukt mest?Har en NEC3500A som ligger og venter på meg.. men hvilken spindel`med plater skal jeg kjøpe av de typene? DVD+R eller DVD-R? Er vel bare og se hvilket format den brenner raskest det vel
Terradoc Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Men hva virker på fleste stue-spillere ? hvis man brenner filmer? Noen erfaring med det? Har hørt at DVD-R kanskje er best.. ?
bidz Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 (endret) DVD-R har bedre kompatibiletet på eldre DVD spillere. Alle nyere DVD spillere takler stort sett DVD+R, men for og være på den helt sikre siden så er DVD-R det beste valget. PlayStation 2 leser bl.a. ikke DVD+R (spill eller filmer som er på DVD+R). Endret 17. desember 2004 av bidz
Bogan Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 DVD-R har bedre kompatibiletet på eldre DVD spillere. Alle nyere DVD spillere takler stort sett DVD+R, men for og være på den helt sikre siden så er DVD-R det beste valget. PlayStation 2 leser bl.a. ikke DVD+R (spill eller filmer som er på DVD+R). Jeg bruker dvd+R De har funka på playstation2 og ellers allt jeg har prøvd de på.
Mezzy Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 DVD+R støtter vel multisession, mens DVD-R ikke gjør det..?
Lch Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Jeg bruker dvd+R De har funka på playstation2 og ellers allt jeg har prøvd de på. Samme her.
2peewee Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Det beste du gjør er å kjøpe en brenner som støtter bitesetting. så brenner du ut dvd+ plater som dvd-rom. Det skal funke i det meste av spillerene. Som jeg har hørt, er det flere som produsere dvd- dvd`er, men mange av disse er søppel produsenter som ikke lager gode plater. så etter min mening er dvd+ det beste valger. spesielt viss du kan bruke bitesetting peewee
oizann Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Jeg bruker dvd+R De har funka på playstation2 og ellers allt jeg har prøvd de på. Samme her. Ps2 v7 og nedover leser ikke +
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå