Gå til innhold

Røyk vs. Snus

Tandamram

Røyk eller snus  

174 stemmer

1. 1. Røyk eller snus

• Røyk
      25
    • Snus
      53
    • Ingen av delene
      96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Røyka i rundt en 7-8 år for så å ta opp snusen, føler meg bedre når jeg snuser enn når jeg røyker, liker ikke tanken på å sote til lungene mer enn nødvendig lenger. Ikke at snus er så mye bedre antar jeg, men noe skal en vel krepere av og. Forøvrig snust i rundt 3 år nå tenker jeg, og har kun en røyk iblandt. Prøvd å slutte å snuse og, men det er pokker meg vanskeligere enn å slutte å røyke spør du meg :cry:

Skrevet
Prøvd å slutte å snuse og, men det er pokker meg vanskeligere enn å slutte å røyke spør du meg :cry:

Word!

Bruker også snus, men skal gjøre et nytt forsøk når jeg har svidd vekk svenskerullene(4-5stk igjen). Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig. Egentlig så er jeg jo ikke avhengig, jeg bare innbiller meg det :mad:

• 2 uker senere...
Skrevet
Snuser fast ja

<3 General <3

Hvorfor General? Skruf er jo fikset sånn at man får mer nikotin ut av kula og den klumper mindre..

Skrevet
Hvorfor General? Skruf er jo fikset sånn at man får mer nikotin ut av kula og den klumper mindre..

Har ikke prøvd skruf. General er tingen for meg. :)

Jeg ble i hvert fall kvalm. Synes Generalsnus er best jeg da (:

Skrevet

Har ikke prøvd skruf. General er tingen for meg. :)

Den saken endrer seg etter den hvite boksen kommer mellom fingrene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...