Frijazz Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Wizardry 8 vil du ikke klare å legge fra deg etter å ha rundet det første gang. Lenge før du er ferdig begynner du å tenke på hvilke raser og egenskaper du skal satse på neste gang.
DarkShadawg Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 KKND 2 KROSSFIRE! Mange andre spill som også fortjener å bli nevnt, som starcraft, diablo2 o.s.v.. Men ingenting slår det revolusjonerende strategi-spillet KKND, som var til lenge før starcraft. Request KKND3! www.petitiononline.com/kknd34me/
Hawkmoon Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Wizardry 8 vil du ikke klare å legge fra deg etter å ha rundet det første gang. Lenge før du er ferdig begynner du å tenke på hvilke raser og egenskaper du skal satse på neste gang. Husker enda hvor stor nedturen var når jeg prøvde wizardry 8... Heldigvis hadde jeg ikkje brukt penger på det, hadde lånt det av en kompis.
kris33 Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Dere har glemt dødsfete Black and White! Morrowind er også vits å ta fram igjen. Med modder blir grafikken nesten like god som i et nytt spill!
Grabby Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Ingen har nevnt Transport Tycoon Deluxe Dette spillet har jeg brukt mange timer på
Xanitra Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Skrevet 19. desember 2004 Ingen har nevnt Transport Tycoon Deluxe Dette spillet har jeg brukt mange timer på å ja.. det er jo stort!!
kiMMey Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Curse of Monkey Island! oooh... Sends shivers down my spine
kiMMey Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Dere har glemt dødsfete Black and White! Synes egentlig ikke dette var noe store greier... Greit nok at grafikken var veldig pen i forhold til datidens spill, men jeg ble utrolig fort lei det. Når kommer B&W2 egentlig? Kanskje det kan bli morro
Whalecore Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Goldeneye På N64... Det var så enormt! Det var så utrolig gøy! Jeg og vennene mine spillte det alltid mot hverandre, det var så utrolig morsomt og gøy og bra på en gang! Det er ubeskrivelig.
Biggus Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Amiga: Ports of Call Moonstone PC: Starcraft UT2004
Wooho Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 MGS seien, blir aldri lei av det. Pluss du finer nye ting og alternative slutter som er helt klart verd å spille gjennom!
CurSe Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Ingen som nevner Half Life? Runder det spillet 1 gang hvert år. Half Life er eviiig
SkyMarshall Arts Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 zelda: oot aka verdens beste spill Du er min venn for evig og alltid, siden jeg muligens ikke under noen omstendigheter noengang vil være mer enig med noen igjen... PC derimot, der er det The Curse of Monkey Island som tar kaka i lasting appeal og evig underholdning.
L4r5 Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Noen som husker et gratis spill som fulgte med PC-Format eller PC-world på diskett som het noe sånt som MOM - The mother of all strategy games... Det gikk ut på å erobre verden (Duh!). Du hadde moderne våpen som fly og atombomber. Utrolig morsomt spill. Det er vel heller ikke noen som har det og kan sende meg det? (Var det gratis for 8-8 år siden så er det sikkert like gratis og lov å kopiere nå...)
hesteballer Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Delta Force Delta Force 2 Outlaws Rainbow six serien gode, gammle FPS spill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå