Gå til innhold

Spill som det går ann å spille igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wizardry 8 vil du ikke klare å legge fra deg etter å ha rundet det første gang. Lenge før du er ferdig begynner du å tenke på hvilke raser og egenskaper du skal satse på neste gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KKND 2 KROSSFIRE! Mange andre spill som også fortjener å bli nevnt, som starcraft, diablo2 o.s.v.. Men ingenting slår det revolusjonerende strategi-spillet KKND, som var til lenge før starcraft.

Request KKND3! www.petitiononline.com/kknd34me/ :w00t:

Skrevet
Wizardry 8 vil du ikke klare å legge fra deg etter å ha rundet det første gang.  Lenge før du er ferdig begynner du å tenke på hvilke raser og egenskaper du skal satse på neste gang.

Husker enda hvor stor nedturen var når jeg prøvde wizardry 8... Heldigvis hadde jeg ikkje brukt penger på det, hadde lånt det av en kompis.

Skrevet

Dere har glemt dødsfete Black and White!

Morrowind er også vits å ta fram igjen. Med modder blir grafikken nesten like god som i et nytt spill!

Skrevet
Dere har glemt dødsfete Black and White!

Synes egentlig ikke dette var noe store greier... Greit nok at grafikken var veldig pen i forhold til datidens spill, men jeg ble utrolig fort lei det.

Når kommer B&W2 egentlig? Kanskje det kan bli morro

Skrevet
Goldeneye På N64... :D

Det var så enormt! Det var så utrolig gøy! Jeg og vennene mine spillte det alltid mot hverandre, det var så utrolig morsomt og gøy og bra på en gang! :) Det er ubeskrivelig. :love:

Skrevet
zelda: oot aka verdens beste spill

Du er min venn for evig og alltid, siden jeg muligens ikke under noen omstendigheter noengang vil være mer enig med noen igjen... :love:

PC derimot, der er det The Curse of Monkey Island som tar kaka i lasting appeal og evig underholdning.

Skrevet

Noen som husker et gratis spill som fulgte med PC-Format eller PC-world på diskett som het noe sånt som MOM - The mother of all strategy games...

Det gikk ut på å erobre verden (Duh!). Du hadde moderne våpen som fly og atombomber.

Utrolig morsomt spill. Det er vel heller ikke noen som har det og kan sende meg det? (Var det gratis for 8-8 år siden så er det sikkert like gratis og lov å kopiere nå...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...