Gå til innhold

Sommerflørt. Hva synes du?

Khalifen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Synes ikke sangen er så bra, men jeg liker den på en måte alikvel.

Det er en sånn sang du får i hodet og går å synger hele dagen. Ihvertfall jeg da :p

Endret av Skomaker
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Spyttet på publikum har Morten Abel gjort også. Festivalen i Drøbak for noen år siden.

Merkelig at de har fått gullplate. Solgt som hakka møkk. Sykt...

Edit: Helt sykt...

Endret av morcan
Skrevet
Det er jo bare unger da. Kan ikke disse dem på samme grunnlag som rappere på rundt 30 som har holdt på i 10-15 år!

Det er riktig at de er bare unger, derfor blir det patetisk å se han philipfyren prøver å være så cool! Kanskje det virker imponerende på fjortisser :whistle: Fortsett å hiv snøballer på han, kanskje han går i grininga neste gang! :thumbup:

Skrevet
La oss håpe Philip får æren av å opptre på russetreff i år. :mrgreen:

Det tviler jeg sterkt på at han skal.

_Alle_ vet hva som ville skjedd da.

Noen ville prøvd å mingle med han mens andre ville helst skambanket han.

Det kunne blitt litt kaos. :p

Skrevet
Han hatet skolen og har vært i bråk med politiet. Philip Ruud (17) er Norges nye rapstjerne.

Kødder de eller? Det der høres dødsens latterlig ut! :!: :!:

Skrevet

Ja du, som om han kommer til å bli norges neste store rapper! :nei:

Med dei tekstane han presterte på "sommerflørt" trur eg ikkje det nei." ikkeno hastverk, slapp av, dette er en bil og DU bestemmer farta" :ermm:

Beaten er bra, og Sandra fin, men sangen er ikkje nokke meir enn det...

Skrevet

Den låta er FARLIG dårlig! kan ikke skjønne at en artist er villig til å ofre hele sin "karriere" på det der..

Skrevet (endret)

Hehe! Nesten like dårlig som donaldbladsamlinga :D

Men uansett: Denne sangen kunne hatt potensiale, hadde bare "mizz frontparti" kunne synge normalt, og om "unge herr jai kan ræppe, hæpp hæpp fåkk dei" faktisk kunne ha rappet så... Ja...

Endret av Mr. Jenssen
Skrevet
Men uansett: Denne sangen kunne hatt potensiale, hadde bare "mizz frontparti" kunne synge normalt, og om "unge herr jai kan ræppe, hæpp hæpp fåkk dei" faktisk kunne ha rappet så... Ja...

Hehe godt sagt! Men jeg tror den hadde vært best med to HELT andre personer og en HELT annen tekst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...