Gå til innhold

Hvilke musikkrelaterte klær har du?

Jan

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen norske butikker som selger slike klær? Har sjekket på Krapyl i det siste, men de har jo ikke noe på lager :shrug:

6570881[/snapback]

Hvor i norge har du planer om å kjøpe muskkplagg?

Jeg vet at på Bodymap i Oslo får du kjøpt en del bandgreier, men det er jo mest innen metal, samme med Apollon i Bergen. Men skal du ha sånne yo-yogreier får du kjøpt det på alle torg og sånne sjapper som selger fake ting :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Free Record Shop selger en del musikkrelaterte t-skjorter her jeg bor, SoaD, Metallica, Green Day osv, ikke så stort utvalg da.

Bestilte btw en Meshuggah tee fra den ene butikken som ble linka opp på forrige side, med chaosphere logoen, den er knall :D

Skrevet

Har to roskilde gensere også skal jeg gå til innkjøp av Kakkmaddafakka tskjorte asap zulu.. Utenom det så bruker jeg bare helt vanlige hvite tskjorter :p

- hsds

Skrevet

Er det en grunn til at Burzum LSen min forsvinner hele tiden? Hver gang jeg skal gå med den finner jeg den ikke. Hatt den i snart to uker og har bare brukt den noen timer.

Skrevet (endret)

Jeg har en bunke/hel haug med Metallica t-shirts og Cannibal Corpse t-shirt.

Ja søren..Den glemte jeg..Har Burzum t-shirt og..hehe

Endret av Scortech
Skrevet

Hadde en megadeth t-skjorte en gang for ikke så lenge siden (men den ble spist opp, hvertfall var det masse hull i den) :(

Så nå sitter jeg igjen med 2 Iron maiden t-skjorter.

Får vel skaffe noe fler av diverse band snart syns jeg :)

Skrevet

Wohoo! Bestilte Fullblown Chaos, The Agony Scene, 3 inches of blood, Between the buried and me, As i lay dying og 2 Black dahlia murder t-skjorter i dag! Gleder meg :dribble:

Skrevet

1 stk. Sigur Rós t-skjorte

1 stk. Sigur Rós zip-genser

1 stk. Black Sabbath t-skjorte (Turné fra Oslo)

1 stk. Slipknot t-skjorte (Turné fra Oslo)

1 stk. Foo Fighters t-skjorte

1 stk. Arctic Monkeys t-skjorte (Roskilde)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...